|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 143)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Xilver
omg die die die!! |
don't think so
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik heb gvd kweenihoelang zitten proberen om zowel op de site als telefonisch 4 tickets te bestellen... :'( |
ge zijt nie de enigste, heb samen met vriendin van 10u tot 13u15 op de site en met 3 verschillende telefoonlijnen zitten proberen eer we prijs hadden
andere kameraden hadden al na klein uurke chance, de gelukzakken
heb hier btw nog n plaat voor u liggen |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
heb hier btw nog n plaat voor u liggen |
Zjust, totaal vergeten. Kzal laten weten wanneer 'k nog eens in de buurt ben.
Allez, nice voor u da ge tickets hebt :) Ik ga mijn maandloon er maar doordraaien op ebay denk'k :) |
|
|
| Meltoz |
Zaterdag langs geweest bij Sound-Station, m'n plaatjes gaan ophalen die'k opzij had laten leggen:
Audioholics - External Key [Electronic Elements]
A. Original Mix
B. Perry O'Neil Remix
Ridgewalkers ft. El - Find [Armind]
A. Andy Moor Mix
B. Kyau vs Albert Remix
Tilt - Twelve (Disc Two) [Lost Language]
A. Dousk Mix
B. Max Graham Remix
Viton and Stel - Wooden Swordz [Audiotherapy]
A. Kosmas Epsilon Remix
B. Jose Zamora & Dousk (JDK) Remix
Markus Schulz - Coldharbour Selections Volume 4
A. Hammer and Bennet - Language
B1. Mike Foyle pres Statica - Space Guitar
B2. Nick Thompson - Spice Fire
Jesselyn - Omnia [Silicon Recordings]
A. Tech-Trance Mix :D /Denkt terug aan TIC2, mmm :crazy:
B. Original Mix
Me weer happy se en de kosten beperkt deze maand, LEUK :happy2: |
|
|
| lost_in_trance |
| Ik begrijp niet waarom iedereen naar deze winkel "Sounds Station" gaat om plaaten te kopen? Is het een aantrekelijke winkel? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Ik begrijp niet waarom iedereen naar deze winkel "Sounds Station" gaat om plaaten te kopen? Is het een aantrekelijke winkel? |
Ja :)
Veel keuze, goeie service, goedkope prijzen, groot aanbod, centraal gelegen en makkelijk bereikbaar, vriendelijke bediening,... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Veel keuze, goeie service, goedkope prijzen, groot aanbod, centraal gelegen en makkelijk bereikbaar, vriendelijke bediening,... |
kort samengevat: DE BESTE :) |
|
|
| dj Zevan |
| en ook nog ns op maar n kleine 10min van mijn thuis :D |
|
|
| lost_in_trance |
Tempting maar omdat ik veel minder platen dan tevoren koop, aarzel ik..
Ik moet voor mijn dochter sparen.. |
|
|
| dj Zevan |
overgekocht van iemand
B.T. - Remember (Sasha's Remix) [White] |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
kort samengevat: DE BESTE :) |
Pretty much yeah :)
Zeker voor de "algemenere" klant die zo'n beetje in alle genres thuis is, want ze hebben echt een grote keuze in heel veel genres: house/groove, trance, techno, progressive, electro, zelfs wat r&b :)
Qua aanbod in progressive blijft K-records wel veruit de beste, maar daar staan dan weer hun dure prijzen tegenover. En daar blinkt Sound Station echt wel in uit! Ik ken nog héél weinig winkel waar ge een plaat nog voor 7,80€ kunt kopen... |
|
|
| Meltoz |
Pretty much yeah :)
Zeker voor de "algemenere" klant die zo'n beetje in alle genres thuis is, want ze hebben echt een grote keuze in heel veel genres: house/groove, trance, techno, progressive, electro, zelfs wat r&b :)
Qua aanbod in progressive blijft K-records wel veruit de beste, maar daar staan dan weer hun dure prijzen tegenover. En daar blinkt Sound Station echt wel in uit! Ik ken nog héél weinig winkel waar ge een plaat nog voor 7,80€ kunt kopen... |
Music Gallery is ook best wel e dure winkel :( 6 plaatjes voor €50 bij Sound-Station is nog wreed schappelijk vin'k :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
6 plaatjes voor €50 bij Sound-Station is nog wreed schappelijk vin'k :) |
Absoluut! Voor 50€ hebde bij K-records maar 4 plaatjes, zeker als ze opgestuurd moeten worden :nervous: |
|
|
|
|