|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 209)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| 250 GB externe harde schijf |
|
|
| Push2005 |
Nu Nrg - Free Fall ( Cd Album )
Musikman - The Day After Tomorrow (LP) |
|
|
| Real |
Voor de eerste keer iets via Ebay gekocht.
Bossdrum - Beat Is Pumpin
De verkoper woont in een buurgemeente, dus ik ben het zojuist gaan ophalen.
\o/ |
|
|
| Dark Apostle |
Lenny Dee & Radium: Noise Brulée [Audiogenic] (daar staan een paar stevige nummers op :crazy:)
Rammstein: Rosenrot (Limited Edition) [Universal] (wist totaal niet dat ze een nieuwe cd uithadden, deze cd is vooral minder catchy dan Reise, Reise, maar daarom niet minder stevig.) |
|
|
| djcresto |
| voila voor de 2e keer in men eerste jaar autorijden 50 euro boet. Ik ga nooit meer nr den drive in. U haasten om nog door tgroen te rijden is nie aan te raden. |
|
|
| TWiXT. |
zonet M.I.K.E. - Antwerp '05 in MediaMarkt zien staan aan 17,50€, sni slecht voor een dubbel cd compilatie, meegepakt dus :stongue:
en vorige week Global Underground 28 in de Fnac gekocht, die was in de 20€ (dacht 22.99€)
Goed dat ze is de betere stuff op de winkelrekjes leggen sé :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TWiXT.
zonet M.I.K.E. - Antwerp '05 in MediaMarkt zien staan aan 17,50€, sni slecht voor een dubbel cd compilatie, meegepakt dus :stongue:
|
Sinds vorig weekend is er in Oostakker ook een MediaMarkt. Een ruime keuze aan cd's en ze zijn toch wel een 5€/cd goedkoper dan Extrazone of FRS. |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sinds vorig weekend is er in Oostakker ook een MediaMarkt. Een ruime keuze aan cd's en ze zijn toch wel een 5€/cd goedkoper dan Extrazone of FRS. |
kben daar geweest dat eerste weekend, zo'n massa volk daar, niet te doen, maarja, media markt is gewoon ongelooflijk goedkoop voor cd's, dvd's en andere kleine dingen, maar grote dingen koop ik toch liever ergens anders, zoals in een speciaalzaak waar ik meer info & service krijg, wat ik wel belangrijk vind.
gisteren gekocht: Batman Begins, de beste uit de reeks, kan niet wachten voor de volgende
binnen een paar weken (als hij eindelijk binnen is) de nieuwste ipod 30 GB
en dan voor mijneigen eens te trakteren, BOSE dvd system :) en hopelijk als ik die eindelijk ergens vind, de EI stoel van Arne Jacobsen :) |
|
|
| TOR |
*een zwarte broek
*ticketje voor de Prehistorie Live :o
*M.I.K.E. - Antwerp 05. zowaar tegengekomen in de lokale Bilbo, lol. heb wel geluk gehad, want het was het laatste exemplaar. |
|
|
| Real |
| Een plaat waarmee ik iemand heel erg blij ga maken. ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
*M.I.K.E. - Antwerp 05. zowaar tegengekomen in de lokale Bilbo, lol. heb wel geluk gehad, want het was het laatste exemplaar. |
Nee maar... :whip:
Hoelaat ben jij die gaan halen; ik heb ook nog rondgekeken in de Bilbo vandaag :)
Mijn laatste aankopen zijn een hoopje mp3':
Johan Gielen - Flash / Dreamchild
Free radical - Surreal
Moogwai - Viola (avb remix)
MdJ - Tundra
Scott mac - damager 02
Kosmas Epsilon - Innocent thoughts
Marcel Woods - Cherry Blossm / Beautiful Mind
Interstate - I Found You
Van Gelder - Everywhere / Between Us
Mark Sherry - Vengeance
Acues & Elitist - Zonderland
8 Wonder - Morning After ( incl.Thrillseekers Remix )
Mdj pres. sayla - Majestic ( incl. Arizona vs Passiva Rmx)
Electrovoya - Days like these / ICO
Rank 1 - Opus 17 / Topgear
Andy Moor - Halcyon ( inc. Alex Morph Remix )
Perry O Neil: Wave Force / Arise
Fred Baker pres. Iguana - Beautiful Sunshine / Sweet Moonlight
Randy Katana - In Silence ( Txitxarro + RvdB Remix )
BT - Mercury & Solace
Kheb eindelijk weer nieuwe stuff om mee te mixen :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Angeli Di Pietra: Believe In Angels (Strictly Limited MATA-edition) |
|
|
|
|