|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Redelijk lang, maar daar zit mijn bank ook voor iets tussen, het heeft een week geduurd voor mijn geld gestort was en ik de overschrijving kon doen, en tegen dat zij die ontvangen en het pakketje op de post doen is er weeral bijna een week voorbij, en dan is het nog niet gearriveerd ook niet. Donderdag is het verzonden, en dankzij het verlengde weekend heb ik het nu pas...
En wordt of all, onze hi-fi platenspeler in de living is kapot, dus nu kan ik mijn nieuwe plaatjes gewoon nog niet afspelen terwijl ik aan mijn opdracht bezig ben :whip: |
En op u kamer? of is't daar ene grote mesthoop... ;) :p |
|
|
| MaGiK54 |
Cd's:
Tiesto - Just Be
Carl Cox - Pure Intec :eyespop: (Carl is god)
DVD's
A Bugs Life
Quentin Tarantino Box met Pulpfiction, Jacky Brown en From Dusk Till Down. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
En op u kamer? of is't daar ene grote mesthoop... ;) :p |
Mijn kamer ziet er voor de verandering redelijk proper uit (ze kwamen vorige week centrale verwarming installeren, dus ik moest wel opruimen :D ), maar die opdracht moet op de PC gemaakt worden, en die staat beneden... |
|
|
| Kaidreas |
| ff platenspeler verhuizen |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah right, onze stereo past juist in de kast, ik heb geen plaats om mijn Stanton daar ergens bij te plaatsen...
Doesn't matter anyway, ik ben ze daarstraks ff boven gaan beluisteren! :p
Trouwens, Quest: The shepherd (Heavy dub) is marginaal lekker, echt een superbom op hoog volume!! :eyes: |
|
|
| SilentEagle |
| Trouwens, schoolwerk + plaatjes draaien gaat niet. Ge kunt maar een van de twee fatsoenlijk doen, en meestal gaat de concentratie bij mij dan naar de plaatjes. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das ook een feit, een draai-installatie is echt enorm afleidend!! Dan verwissel je een plaatje, denk je "kan ik die evengoed ff inmixen", en voor je het weet zit je een uur verder, zonder gestudeerd te hebben...:whip: |
|
|
| Tiger777 |
| de pijnlijke waarheid en de verklaring voor vele van mijn tekorten :p |
|
|
| Eagle` |
Basic Dawn - Pure Thrust (eeeeeeeeeeeeeeeeindelijk :D )
Tiësto - Just be (album sampler)
Outback - State of Emergency |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Basic Dawn - Pure Thrust |
sterf! |
|
|
| Wildfir3 |
| Heb me vandaag weer es voorgenomen om een tijd lang geen platen meer te kopen tot ik er eindelijk uit ben welk genre ik nu wil gaan draaien, want met al die twijfels tussen trance - techno - hardcore van de laatste weken :/ |
|
|
| SilentEagle |
Weer gaan shoppen met Tom... Das twee keer op een week :o
DJ Tab - Verso/Radiate
Perry O'Neil - Cold Fusion/fuel
St John vs. Locust - Mind Circles (Perry O'Neil Mix)
Lightscape - Inner Warmth (orig + phynn's overheated mix)
Plastic Boy - Silver Bath/Dahab
Airwave - I Want To Believe Album Sampler
Mark Norman - Phantom Manor/Rush |
|
|
|
|