|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by lievez
precies ewa geld teveel gij :p |
nee, kwas een maand niet kunnen gaan
nen werkende mens he |
|
|
| lievez |
| mjah as ge werkt ist idd gemakkelijk om u ewa meer te veroorloven :p |
|
|
| Meltoz |
Het was ff geleden, ma vandaag toch weer fijne inkopen gedaan:
Passiva - Clouds Like Heaven [Captured]
Na Lunation, waren m'n verwachtingen opnieuw hoog wat dit label nu ging uitbrengen en voila, weer e sterke release!! Mooi werkje van Passiva, heerlijke momenten in deze plaat :)
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 (Sampler 002) [Armada]
Opnieuw e paar heerlijke tracks van zijn overheerlijk album :) Vind de herwerking van "Motorcycle - As The Rush Comes" door Perry O'Neil steeds beter en beter, mooi werkje door Perry :D Die "Jataka" en "Sometimes", maken deze sampler weer mooi af...
Armin van Buuren - A State of Trance 2004 (Sampler 001) [Armada]
Zijn alle 3 heel sterke nummers die op deze sampler staan, ben benieuwd welke tracks op de volgende sampler staan, want deze CD is gewoon helemaal TOP!!!
Solid Globe - Sahara/Kalahari [Fundemental]
Mooie opvolger van hun vorige hype "North Pole", zou bijna gaan denken dat ze opnieuw gaan doen, met deze erg sterke release!! Full support by Armin zou'k zeggen :D
Envio - Time to Say Goodbye [A State of Trance]
Hierop heb'k lang gewacht, want zijn eerste plaat "Touched By The Sun" was echt e schot in de roos!! Heerlijke die gitargeluidjes :crazy: Echt e pracht van e werk, SUPERrelease op't label van Armin
Rank 1 - Unreleased tracks from the album SYMSONIC [ID&T]
Enorm spijtig dat deze tracks zo lang hebben moeten wachten op hun release.. :( Ondertussen al oneindig véél keren geluisterd naar hun full CD (horen tot één van m'n favoriete producers), welke nog steeds tot één van m'n favorieten behoort!! Ben wel blij da'k nu de langere versies van deze tracks heb :)
Tiësto ft. BT - Love Comes Again [Magik Muzik]
De nieuwe van Tiësto met "Male Vocals", normaal ben'k daar ni zo voor, ma "Kyau vs Albert - Velvet Morning (Aalto remix)" heerlijke plaat trouwens, was ok zo één en was echt zalig!! Heb wel e beetje (veel) het gevoel da er dingen van "Traffic" in terugkomen, ma vind't daarom wel ni slechter klinken!! Ben benieuwd wa't grote publiek hiervan gaat vinden...
Mark Otten - Tranquility [Armind]
Nog zo plaat waar ik al zolang heb op zitten wachten.. Mushroom Therapy was al e meesterwerk, maar deze vind ik nog zoveel sterker!! 2 enorme sterke remixen van deze track op 1 vinyl, ben dan ok SUPERblij :D Beautiful work :crazy: ( fijne hoes btw ;) )
en de CD van Markus Schulz, Coldharbour Sessions 2004 :crazy: :crazy: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Tiësto ft. BT - Love Comes Again [Magik Muzik]
De nieuwe van Tiësto met "Male Vocals", normaal ben'k daar ni zo voor, ma "Kyau vs Albert - Velvet Morning (Aalto remix)" heerlijke plaat trouwens, was ok zo één en was echt zalig!! Heb wel e beetje (veel) het gevoel da er dingen van "Traffic" in terugkomen, ma vind't daarom wel ni slechter klinken!! Ben benieuwd wa't grote publiek hiervan gaat vinden...
|
Ik hou ook wel van male vocals. Velvet morning was zalig, iig! :) Love comes again is ook één van mijn favorieten van de laatste tijd mah je moet er eigenlijk nie te veel naar luisteren... kben eigenlijk de melodie wa beu geworden mah de vocals zijn nog steeds superlekker! BT's stem rulezzzz echt wel! Traffic hoor ik hier ook wel wa in terug mah da valt nie echt op, imo! :) |
|
|
| Wildfir3 |
BT's stem?
Ik denk ni dat hij de zanger is van dat lied hoor, ik denk dat hij dat gewoon mee geproducet heeft :)
Could be wrong though |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
BT's stem?
Ik denk ni dat hij de zanger is van dat lied hoor, ik denk dat hij dat gewoon mee geproducet heeft :)
Could be wrong though |
Nope, Zehra heeft gelijk ;) :D
Volgende staat op de achterkant van de hoes:
A1. Love Comes Again (Original 12" Version)(8:07)
Written and Composed by Tiësto & BT. Vocals by BT.
Ma heeft dus ok wel aan meegewerkt he, dus toch bijna helemaal juist he Fus :D :p |
|
|
| cyberia |
NIKS:toothless
nee zou er mij hier is iemand nen deftige winkel kunnen noemen in de buurt van Brussel waar ze de goei cd's hemme:p(kweet dage ze ook via websites en dergelijken kunt kopen ma da's te gemakkelijk:toothless )
gister ne keer gaan zien om armin z'n cd, marco v z'n cd'ke en airwave z'n cd'ke te vinden(markus z'ne cd heb ik zelf ni de moeit gedaan om naar te zoekenomda het al vanop vorhand hopeloos is),kan u zeggen de nieuwste van will tura vind ge gemakkellijker!ben blij da MIKE da ook is gezegd heeft in z'n interview |
|
|
| Wildfir3 |
| 2 tickets voor tien jaar fuse :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
nee zou er mij hier is iemand nen deftige winkel kunnen noemen in de buurt van Brussel waar ze de goei cd's hemme:p(kweet dage ze ook via websites en dergelijken kunt kopen ma da's te gemakkelijk:toothless )
gister ne keer gaan zien om armin z'n cd, marco v z'n cd'ke en airwave z'n cd'ke te vinden(markus z'ne cd heb ik zelf ni de moeit gedaan om naar te zoekenomda het al vanop vorhand hopeloos is),kan u zeggen de nieuwste van will tura vind ge gemakkellijker!ben blij da MIKE da ook is gezegd heeft in z'n interview |
bah, ik weet ni, ma de Fnac in de nieuwstraat heeft toch een redelijk groot aanbod, nee? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by cyberia
jup i agree! tis erg met die cd's hier in belgië. Als ge chance hebt vind je onder 'dance' een paar Tiësto cd's, en als ge veel chance hebt die van Armin ook. Over tiësto gesproken, in de fnac heb ik zo goed als al z'n magiks zien liggen! We gaan der op vooruit! =>
Ik ben eens benieuwd of die van MIKE in de fnac zal liggen. |
|
|
| Tiger777 |
| Ik denk toch ni da da voor de eerstkomende maanden zal zijn zenne. Het heeft hier gewoon geen markt omdat het ni gepromoot wordt. Hier heerst denk ik nog de gabber-taboe. Als ge luistert naar muziek met een beat op, wordt ge direct versleten voor gabber (allé, ik heb da gevoel toch) nogtans da ik niet met uitgebouwde scooterker om 5 uur 's nachts door woonwijken rijd en iedereen wakker maak, ondanks da'k niet argessief loop en ik nog haar op mijne kop heb staan. |
|
|
| Eagle` |
| Free record Shop in brussel valt nog mee heb al paar dingen zien liggen zoals Albums van Armin,Tiesto zelfs Solarstone. Mixalbums ook oa Universal Religion, ISOS dacht ik ook. Maar meestal is dat altijd stukken later.... In extrazone ga ik meestal men platen kopen, cd collectie heb ik daar nog ni bekeken tbh |
|
|
|
|