|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Your order for Renaissance Presents: Frontiers (2CD) - Various has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
WOEI :gsmile: |
|
|
| Pumaz |
Die ga ik ook kopen :)
Iedereen op TA is blijkbaar zot van cd 2 maar geef mij toch maar cd 1
Mja ik ben al fan van Yousef sinds zijn Mixmag cd in begin 2001 :D |
|
|
| Phortastic |
Ja ik vond na de eerste keer luisteren cd2 ook beter.. Maar de 2de keer was het al in evenwicht en na de 3de keer vind ik cd1 ook iets beter als cd2. Maar beide zijn wel geniaal IMO.
cd1 is echt een grower :) |
|
|
| Eagle` |
OMG 11!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
guess what ik eindelijk in men bezit heb
dvd-box MacGyver Season 1
:eyespop: :tongue2 :crazy: :D
edit: FEEST !!!11111!11 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
OMG 11!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
guess what ik eindelijk in men bezit heb
dvd-box MacGyver Season 1
:eyespop: :tongue2 :crazy: :D
edit: FEEST !!!11111!11 |
z0mg, MacGyver = teh 0wnage!!!!1!1!1tweeduizendhonderdeenenvijftig
Neej ma echt, een van m'n favoriete series van vroeger :) Samen met Knight Rider en The A-Team :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die series liggen allemaal op DVD in de Media Markt, zo'n 30€ per seizoen dacht ik :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die series liggen allemaal op DVD in de Media Markt, zo'n 30€ per seizoen dacht ik :) |
Ja heb ze gezien, enkel Knight Rider is nog wel pokkeduur. Die was bijna tegen de 80 euro dacht ik. Dan wacht ik nog wel efkes, heb juist mijn verzameling van X-Files boxsets aangevuld, voor de oude kartonnen dozen helemaal verdwenen zijn (ze zijn die nu aan 't vervangen door nieuwe, lelijke, plastieken dozekes, en aangezien ik 4 seizoenen had met de oude dozen, wou ik die collectie compleet hebben). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
z0mg, MacGyver = teh 0wnage!!!!1!1!1tweeduizendhonderdeenenvijftig
Neej ma echt, een van m'n favoriete series van vroeger :) Samen met Knight Rider en The A-Team :) |
Airwolf niet vergeten! |
|
|
| djcresto |
| vorige week abo op Release genomen en oa angels chill trance essentials 2 bijgekregen. Vond die zo goed dat ik gisteren ook maar de 1e heb gekocht. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Airwolf niet vergeten! |
+1
der was vroeger ook zoiets in den aard maar dan met nen brommer. was ook wel maf =) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gladius
+1
der was vroeger ook zoiets in den aard maar dan met nen brommer. was ook wel maf =) |
Ik kan me zoiets herinneren ja. En dan was er ook nog "Highway Man" ofzoiets. Die had nen grote truck met nen auto en nen helikopter ingebouwd en alles :) Was ook wel cool...
Manmanman, de eighties waren vet |
|
|
| Pheatus |
lol Knight Rider OWNAGE!! Alleen al diene theme song :D *me goes wild*
Om in de zelfde lijn te blijven: kben al een paar jaar op zoek achter een serie, maar geen mens dat er precies al van gehoord heeft. Het gaat over een kerel die speciale krachten heeft (kdacht dat een professor hem dat gegeven heeft ofzo) waardoor hij heel snel is, en met behulp van spijtbussen kon hij zelfs vliegen ofzoiets. Het is allemaal zeer vaag, I know, maar kwas héél jong toen ;) Ik dacht dat de serie iets was van 'Secret dentity' of iets in diene aard. Iemand dat da ook nog ooit gezien heeft? Of ben'k werkelijk den enige :P (must be a dream then :rolleyes: )
[edit] rofl, vond er nooit iets over en nu direct: http://www.imdb.com/title/tt0094516/ het is die dat ik bedoelde blijkbaar :p. De naam is dus 'My secret identity', de voorloper van superman/batman :D |
|
|
|
|