|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 326)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Roze golfschoenen. Fouter kan haast niet :stongue:
 |
|
|
| _Jedi |
| ^wie weet start ge wel een nieuwe modetrent :) |
|
|
| Loraine |
| ^ Hopelijk alleen bij vrouwen dan. Een kerel in een roze poloshirt of in een overhemd i.c.m. een mooi pak a-la, maar verder dan dat hoeft het van mij niet te gaan! :nervous: |
|
|
| Config |
| roze polo's das voor janetten ze :o |
|
|
| The_G0dfather |
| ollanders dragen niets anders :wtf: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ollanders dragen niets anders :wtf: |
dus maak maar uw conclusie :toothless |
|
|
| Loraine |
Niet mee eens dat alleen heaumeaus lichtroze overhemden dragen! :o
Ben echt niet de enige vrouw die nogmaals omkijkt als een appetijtelijke man in (maat)pak en lichtroze (visgraat) overhemd haar passeert :p |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Loraine
^ Hopelijk alleen bij vrouwen dan. Een kerel in een roze poloshirt of in een overhemd i.c.m. een mooi pak a-la, maar verder dan dat hoeft het van mij niet te gaan! :nervous: |
Ik heb anders een schitterend roze Aloha! Hawai shirt.
Had wel enig aandringen nodig van de vriendin. :toothless |
|
|
| Xilver |
| Ik heb altijd zin om gastjes uit te lachen die rondlopen in een roze t-shirt met "Playboy 69" op, maar ik heb schrik van hun broertjes en neefjes. |
|
|
| Xilver |
Trouwens, gekocht:
http://www.eclerdjdivision.com/prod...p=2&sub=6&id=29
M'n Stanton DJ Pro 3000 was nog maar eens stuk. Die is al 2 of 3 keer vervangen geweest. Deze keer maar gewoon wat geld bijgelegd, en een duurdere gekocht. Nooit meer Stanton.
De mensen van Sound-Station zijn nog altijd even vriendelijk als vroeger. Op de factuur van die Stanton stond da'k die €75 had betaald, terwijl ik die wel degelijk €100 had betaald. Toen ik die ging binnendoen onder garantie, zei hij zelf van "had je die niet meer betaald", en moest dus nog maar €40 bijleggen voor die Ecler.
Kheb liggen twijfelen tussen een Sennheiser in dezelfde prijsklasse, maar het geluid was bij beiden zeer zuiver op een hoog volume, en deze zat net iets lekkerder. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Trouwens, gekocht:
http://www.eclerdjdivision.com/prod...p=2&sub=6&id=29
M'n Stanton DJ Pro 3000 was nog maar eens stuk. Die is al 2 of 3 keer vervangen geweest. Deze keer maar gewoon wat geld bijgelegd, en een duurdere gekocht. Nooit meer Stanton.
De mensen van Sound-Station zijn nog altijd even vriendelijk als vroeger. Op de factuur van die Stanton stond da'k die €75 had betaald, terwijl ik die wel degelijk €100 had betaald. Toen ik die ging binnendoen onder garantie, zei hij zelf van "had je die niet meer betaald", en moest dus nog maar €40 bijleggen voor die Ecler.
Kheb liggen twijfelen tussen een Sennheiser in dezelfde prijsklasse, maar het geluid was bij beiden zeer zuiver op een hoog volume, en deze zat net iets lekkerder. |
De mensen van Sound-station zijn helden. :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Xilver
|
Ja amai uitstekende klantenservice!!!
Gekocht online & gearriveerd:
 |
|
|
|
|