|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 149)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
zou dit een interessante koop zijn of lijkt dat machien nergens naar? |
Vraag 1: heb je het nodig?
Vraag 2: heb je het geld?
Vraag 3: Zo ja, kan je het geld ergens beters aan besteden? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Vraag 1: heb je het nodig?
Vraag 2: heb je het geld?
Vraag 3: Zo ja, kan je het geld ergens beters aan besteden? |
1. het kan van pas komen, ja.
2. geld is geen probleem.
3. dat hangt ervan af. ik ben niet thuis in de printerbranche, dus ik weet niet of er ergens anders een betere prijs-kwaliteitsverhouding bestaat. |
|
|
| Nabistai |
1. het kan van pas komen, ja.
2. geld is geen probleem.
3. dat hangt ervan af. ik ben niet thuis in de printerbranche, dus ik weet niet of er ergens anders een betere prijs-kwaliteitsverhouding bestaat. |
Ha die opportuniteitskosten toch :toothless
De vraag die ge u moet stellen is: hebt ge dat machien ècht nodig, of wilt ge het gewoon kopen omdat het goedkoop is? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nabistai
hebt ge dat machien ècht nodig, of wilt ge het gewoon kopen omdat het goedkoop is? |
beide :p
- ik heb geen printer en moet de bestanden die ik wil afdrukken per e-mail naar de computer van mijn pa zenden.
- kopiëren laat ik door mijn pa doen op zijn werk.
- een scanner zou handig zijn voor de verwerking van bronmateriaal in mijn afstudeerscriptie. |
|
|
| Nyah |
net in aanbieding zien staan in de Carrefour:
All in one printer HP 1215 (printer/kopieermachine/scanner) -> €95
specificaties:
- resolutie: 4800dpi
- snelheid: 12ppm zwart, 10 ppm kleur
- autonome kopieermachine
- USB-aansluiting
zou dit een interessante koop zijn of lijkt dat machien nergens naar? |
Ik heb de HP 1210 (printer/kopieermachine/scanner). Over het printen en het kopiëren kan ik niet klagen. Scannen vind ik wel wat minder. Ik had al een scanner (Medion) en die scant imo beter, dus om te scannen gebruik ik altijd mijn oude scanner. Heb ook al andere drivers enz geprobeerd, ma er blijven precies strepen opstaan.
Ma, qua printen -> heel mooi, snel, ook foto's heel mooi. Dat kopiëren is ook heel handig-de kleurenkopies zien er heel goed uit, vind ik. Als ik soms nota's moest uitlenen aan klasgenoten, kopieerde ik dat vaak thuis en de meesten dachten dat t het origineel was, dus dat kan ni slecht zijn he ;)
Mooi prijsje ook. Die HP van mij heeft 125 euro gekost.
Heb de printer van december 2003 en nu is mijn zwarte inkt pas op, dus dat valt ook wel mee, maar ja dat hangt er natuurlijk van af hoeveel je print. Heb er toch al heel wat foto's mee afgeprint, cv's e.d. en véél voor school.
Oh ja, 1 klein opmerkingske. Soms nam de printer de bladen verkeerd, waardoor de boel blokkeerde enz, ma das omdat ik er altijd bladen uit neem om op te schrijven en ze daarmee prob scheef leg. Dunne bladen plakken ook al eens aan mekaar, waardoor er soms 2 bladen tegelijk doorgaan. Denk dat dat op te lossen is door bladen van ietwat betere kwaliteit te nemen en altijd ff checken of t pakje goed recht erin ligt ;) (maja, ik ben soms te snel - druk op knop- print- en dan denk ik eraan en dan ist meestal al van 'oeps'-> dink eruit trekken enz, tot nu toe nog geen grote ongelukken mee gebeurd :)) |
|
|
| Nabistai |
beide :p
- ik heb geen printer en moet de bestanden die ik wil afdrukken per e-mail naar de computer van mijn pa zenden.
- kopiëren laat ik door mijn pa doen op zijn werk.
- een scanner zou handig zijn voor de verwerking van bronmateriaal in mijn afstudeerscriptie. |
Kopen dan ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
Heb de printer van december 2003 en nu is mijn zwarte inkt pas op, |
ik moet nog ff checken of er een inktpatroon is inbegrepen, want anders stoot ik al meteen op een extra kost.
kun je me trouwens vertellen wat er precies schort aan de scanner? want dat onderdeel is net iets wat ik de komende maanden veel nodig zal hebben. |
|
|
| Nyah |
ik moet nog ff checken of er een inktpatroon is inbegrepen, want anders stoot ik al meteen op een extra kost.
kun je me trouwens vertellen wat er precies schort aan de scanner? want dat onderdeel is net iets wat ik de komende maanden veel nodig zal hebben. |
inktpatroon zal er wel bij zitten hoor :)
wat er aan scheelt, ik vind de kwaliteit niet zo goed, veel strepen erop... mijn andere scanner is 'zuiverder'. Ik weet ook niet hoe t komt :conf: |
|
|
| Eagle` |
Ik zo toch nog is vrgl met anders all in one apparaten hoor, anyhow tlijkt me da vooral de optie scannen van belang is voor u, zou wa info opzoeken over da apperaat, bestaan genoeg sites waar ze reviews geven over hardware. Persoonlijk sta ik wa minder te springen tegen over die all-in-one dingen, das meestal de goedkoopste dinge bij elkaar gesmeten, echt ik zou is wa reviews van verschillende merken lezen als ik van u was en ni puur op de prijs afgaan, hebben hier thuis ook zo van marcelis (winkel) ooit nen all in gekocht, bleek een slechte serie te zijn geweest met gevolg nog niet anders dan problemen gehad:whip:
Beter wa meer geld er aan geven da ge qualitatief iet deftig hebt, da da ge na een jaar den bazaar weer moogt wegkappe |
|
|
| Gladius |
jah wij hebben zo'n type.
vrij tevreden over, alleen blijft het papier regelmatig steken, wat zeer lastig is wanneer ge helemaal nr boven moet om da goe te steken.
maar dat scannen en kopiëren is al heel handig geweest. voor die prijs denk ik dat het wel ne goeie koop is |
|
|
| Jasperovitsj |
Bij Sound-Station:
Agent 001 - Stinger/Faakson [Opek music]
A: Stinger
B: Faakson
Bart Van WIssen - Getting closer EP [Private reality]
A: Bring back the fun
B: Electric
C: Getting closer
D1: INside out