|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 205)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| toevallig! dat is het fototoestelletje dat ik me eind volgende maand wil aanschaffen. Laat je eens weten of je er content van bent? Ze zijn volgens mij wel makkelijk in gebruik. |
|
|
| pooley |
wij hebben der ook zo 1, zijn echt wel super handig en goed.
Ook de qualiteit bij het opnemen van video is super, geen gekraak door de zware bassen, terwijl dat bij bijna elk ander toestel wel gebeurt :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kelly*
toevallig! dat is het fototoestelletje dat ik me eind volgende maand wil aanschaffen. Laat je eens weten of je er content van bent? Ze zijn volgens mij wel makkelijk in gebruik. |
Ik heb net de eerste foto's+filmpke op pc gezet. Foto's zijn heel scherp, goede kwaliteit en filmpke is heel vlot.
Gebruik is ook wel gemakkelijk idd. Dit was de pilot test :p, morgen eens zien hoe lang de batterij meegaat. Hoop maar dat ie ni te vlug plat is. |
|
|
| Dark Apostle |
| X- Men: The Age Of Apocalypse (The Complete Epic) Book 2 |
|
|
| Real |
Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk :)
Re:Locate - Global Demand EP #002 (Waterfall/Typhoon)
Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor |
|
|
| Dark Apostle |
Stargate SG-1: Season 7
Stargate Atlantis: Season 1 |
|
|
| The_G0dfather |
| nen broek ;) |
|
|
| Push2005 |
| ISOS 4 (2CD) voor maar 12 euro ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kelly*
toevallig! dat is het fototoestelletje dat ik me eind volgende maand wil aanschaffen. Laat je eens weten of je er content van bent? Ze zijn volgens mij wel makkelijk in gebruik. |
Bij deze: foto's Zweden
Dus: camera is heel fijn in gebruik, super simpel, héél licht, batterij is 2 dagen meegegaan en nu nog ni plat. Kwaliteit is very nice. 5Mp is eigenlijk wel veel te veel. Heb altijd 3MP ingesteld. Kben er enorm tevreden mee. |
|
|
| Kaidreas |
schoenen: nike air max :D
dvd's: stargate season 1
house of flying daggers |
|
|
| pooley |
| gaan we zaterdag naar the oh! dries !!! |
|
|