|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 212)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dat zou toch maar triestig zijn zenne :rolleyes: |
Sommige vrouwen willen juist kei hard genomen worden. Als jij hem er dan lafjes in hangt dan is dat een enorme afknapper. En soms moet je egoistisch zijn. Als jij je vreindin eens flink hard en snel wilt douwen dan moet je dat gewoon doen. Vrouwen faken vaak dus waarom niet eens heerlijk aan jezelf denken. Dat uren lang lafjes heen en weer draaien komt wel weer de dag erna :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vrouwen faken vaak |
ik wil hier toch wel ff aan toevoegen dat NW puur op eigen titel spreekt. :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| TOR |

zeer goedkoop tweedehands gevonden.
binnenkort hoef ik de rest van jullie niet meer lastig te vallen om naar naar een feestje te gaan ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik wil hier toch wel ff aan toevoegen dat NW puur op eigen titel spreekt. :stongue: :stongue: :stongue: |
Neehoor, het algemeen bekend. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR

zeer goedkoop tweedehands gevonden.
binnenkort hoef ik de rest van jullie niet meer lastig te vallen om naar naar een feestje te gaan ;) |
Nee; maar ik U wel :p:toothless |
|
|
| Xilver |
Yay, na 3 maanden wachten heb ik 'm eindelijk :)
Zalig bakske
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| I have to admit, het ziet er wel een gestroomlijnd bakske uit :cool: |
|
|
| Gladius |
uitkassen die handel! :whip:
=p |
|
|
| Tiger777 |
| Ne vriend van mij heeft oek zo nen auto, ze gaan wel lekker hard moet ik zeggen (>>180) en ze zien er nog lekker uit ook... ik ben jaloers :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Sommige vrouwen willen juist kei hard genomen worden. Als jij hem er dan lafjes in hangt dan is dat een enorme afknapper. En soms moet je egoistisch zijn. Als jij je vreindin eens flink hard en snel wilt douwen dan moet je dat gewoon doen. Vrouwen faken vaak dus waarom niet eens heerlijk aan jezelf denken. Dat uren lang lafjes heen en weer draaien komt wel weer de dag erna :p |
Wat'n klink-klare onzin, ik hoor percies een rnb manneke van 15 jaar :rolleyes: |
|
|
| dj Zevan |
| DVD U2 - Vertigo 2005 - Live from Chicago :crazy: |
|
|
| Xilver |
Een poes!
 |
|
|
|