|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
hopelijk komt killa nog uit als single zoals anything but you
ff vingers kruisen |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar 19.90€, ik verschoot er echt van!! |
Just zo veel als de cd dus :) |
|
|
| Xilver |
| Damn zeg, is al uitverkocht bij Sound-Station, die WOW... Ze bestellen hem nu bij. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Damn zeg, is al uitverkocht bij Sound-Station, die WOW... Ze bestellen hem nu bij. |
I know, Zehra had hem vorige maand ook moeten bestellen, dus ge zult wss nog wel aan paar weekjes geduld moeten hebben :)
En ik hoop ook wel dat Killa nog een aparte release krijgt, maar dan is de vraag wie er goed genoeg is om een remix te maken die de genialiteit en kwaliteit van het origineel kan benaderen, laat staan evenaren, of zelfs overtreffen...
EDIT: Hmmm, WOW zit bij Distinctive, Hybrid ook. Killa heeft een magistrale orchestrale intro en zware tribal beats, net de trademarks die Hybrid ook zo goed beheersen...Ik denk dat ik eens een mailtje naar Distinctive ga sturen met een voorstel! :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
I know, Zehra had hem vorige maand ook moeten bestellen, dus ge zult wss nog wel aan paar weekjes geduld moeten hebben :)
En ik hoop ook wel dat Killa nog een aparte release krijgt, maar dan is de vraag wie er goed genoeg is om een remix te maken die de genialiteit en kwaliteit van het origineel kan benaderen, laat staan evenaren, of zelfs overtreffen...
EDIT: Hmmm, WOW zit bij Distinctive, Hybrid ook. Killa heeft een magistrale orchestrale intro en zware tribal beats, net de trademarks die Hybrid ook zo goed beheersen...Ik denk dat ik eens een mailtje naar Distinctive ga sturen met een voorstel! :D |
Anything but you had ook geen remix, gewoon een ander nummer op de B-side. Maar een Hybrid remixke van Killa zou idd niet te versmaden zijn :D |
|
|
| pooley |
Vandaag nog een plaatje gekregne voor men B-Day van men broer en zijn vriendin \o/ ç-!!!!
Defected - Most Rated part 2 !!!
omfg zalig plaatje
praise cats - shined on me
M-Gee - Body Swerve
Martin Solveig - Rocking Music
Danny Marquez & Ferry B - Afrocatalans
Gloty feat. Jocelyn Brown - Hold me up
Jon Cutter feat. E-man - It's Yours
Soulsearcher - Feelin Love
Copyright - Bulo
Super schijfjes :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Net besteld en betaald bij K-records:
5582 Benz & Md - Spiagia & Tainted (Baroque Records)
3563 Muzo & Barish Turker (Maxine Vegas) - Adequate Medication & Closed Spaces Pt. 2 (Red Flag Collective)
3585 Damian DP - Elation (Ghost Recordings)
5717 Kosmas Epsilon - All Is Heaven (Deep Records)
5718 Leama & Moor - Shades Of Red (Primal)
Yummy!! :crazy: |
|
|
| FUSyke |
Gisteren naar de Makro geweest en daar zag ik het album 'Parade Of The Athletes' van Tiësto liggen voor nog geen 12€:eyes: Dus heb ik die maar gekocht en ik moet zeggen dat het een lekker cd'ke is. Ik vind het toch wel een aanrader en beter dan zijn vorige 'Just Be'.
Nog ff terzijde; in de Makro zijn de cd's echt wel zeer goedkoop, alleen spijtig dat ze kwa Trance alleen maar Tiësto en The Best Of ... hebben.
Verder heb ik bij mijn vriendin nog een oude Bonzai compilatie gevonden: Bonzai nr 8. Daar staan ook nog enkele leuke nummers op:) |
|
|
| Phortastic |
Vandaag eens naar de Magik store in Breda geweest. Leuk winkeltje en veel trance en prog compilaties voor goeie prijzen.
Kheb nu eindelijk Way Out West - Dont look now gekocht.
EINDELIJK :D:D
Ik had hem bij proxis.be al lang van te voren besteld ma ze konden hem niet krijgen :(
Vandaar dus, en in ene weg de Magik store eens gezien :)
btw bij proxis.be was de cd een goeie 18€ (serieus sterke prijs als ge het mij vraagt).
In de magik store heb ik hem voor 20€ gekocht. |
|
|
| Kaidreas |
dvd's van
1. Scarface voor maar 5 euro :eyes: hahaha sukkels
2. Lock stock and 2 smoking barrels
3. Reign of fire... I like a big dragon fight :cool: |
|
|
| _Jedi |
Eén van de dagen het volgende bestellen:
Sony’s CDP-CX355 300 Disc MegaStorage CD Changer was created for the extensive CD collections of music connoisseurs and avid CD listeners alike. Featuring CD-R/CD-RW Playback, this 300 Disc Changer allows you to play your homemade music mixes as well as your commercial CDs. Additional features include Twin Jog Dial for Easy Disc Access, Custom File Memo, CD Text, MegaChanger Control, Optical Digital Output, 2 Repeat Modes (Disc or Track), and 32 Step Program Play, providing all the tools you need to organize your CDs. Take charge of your changer with the supplied Remote Commander Remote Control, and rediscover your own music with the CDP-CX355.
Tja den Technics SL-MC410 (110 disc +1) is werkelijk versleten, jammer dat Technics dat niet meer maakt. |
|
|
| Jasperovitsj |
Soul Tan feat. Stephanie Vezina: How long (Screen recordings)
A: Original
B: Steve Porter remix :crazy: |
|
|
|
|