|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 273)
|
View this Thread in Original format
| krikke |
Die van mij vindt dat ook, alleen krijg ik die niet mee naar de fitness. Sporten staat ni in hare woordenboek ... Spreekt gij der eens mee Nyah? ;)
Laatste aankoop was nieuw computermeubel en salontafel (hond was op vorige gesprongen :stongue:) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by krikke
Die van mij vindt dat ook, alleen krijg ik die niet mee naar de fitness. Sporten staat ni in hare woordenboek ... Spreekt gij der eens mee Nyah? ;) |
Np ;) :D
Ik moet zeggen dat ik ook ni altijd zin heb om te sporten, ma mits een beetje aanmoediging lukt het wel. :) Na het sporten ben ik altijd content want dan heb ik vaak van die spierpijn die om een of andere rare reden toch een heel goed gevoel geeft :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
Np ;) :D
Ik moet zeggen dat ik ook ni altijd zin heb om te sporten, ma mits een beetje aanmoediging lukt het wel. :) |
Een beetje? :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Een beetje? :p |
You are one to talk :o |
|
|
| djcresto |
Zeg fitness is echt een van de saaiste sporten die er is he. Logisch dat ge mensen nie kunt overtuigen om dat te doen.
Zoek een leuke, gezellige sport die je zowel op recreatief als competitief niveau kan doen. Badminton bijvoorbeeld :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zeg fitness is echt een van de saaiste sporten die er is he. Logisch dat ge mensen nie kunt overtuigen om dat te doen.
|
Ben er 3 keer aanbegonnen en ben er 3 keer mee gestopt na een tijd omdat het idd doodsaai werd, ik zou terug moeten beginnen crossen met veloke hier in Antwerpen, goe voor de conditie, goe voor de kick en het is fun :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zoek een leuke, gezellige sport die je zowel op recreatief als competitief niveau kan doen. Badminton bijvoorbeeld :p |
Zaalvoetbal ftw :cool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
+1 :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Stargate SG-1 Season 9 whiiiiiiiiiiii:haha: |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
basketbal arbitrage ftw :D |
|
|
| BeLjes_Addict |
| Een paar batterijen :happy2: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
basketbal arbitrage ftw :D |
djeezes :toothless ben juist trug van basketkamp da ik zelf organiseerde, komen daar gisteren 2 jongens langs goeiedag zeggen aan ne trainer die daar kennissen van zijn. kweet ni juist hoe ze noemen, wel da ze ref zijn, lelijk en dak er al meermaals dikken ambras mee heb gehad :D zijn 2 broertjes, oudste noemt chess ofzoiet, de jongste zulde ook wel kennen denk, dien floot mijn juniorsmatchen al toen em denk 12 jaar was.
Ze begonnen da wel een beetje te voelen dak hun aanwezigheid ni op prijs stelde, dus zijn na kwartiertje al terug vertrokken :p
ken voor de moment maar een stuk of 4 redelijk toffe arbitters eigelijk |
|
|
|
|