|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 235)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Hoppa, net Mojado - El Toro bij iemand gaan halen voor 6 euro.  |
|
|
| Freezel |
Timefactor - Connection (Firestorm Remix)
Solar Scape - Alive (Alucard Remix)
Solar Stone - Solar Coaster (Original Mix)
Fire & Ice - Souvenir De Chine
Jon O'Bir - Effectual (Original Mix)
Jon O'Bir - Effectual 9Robert Nickson Remix)
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)
Sonorous - Second Sun (Leama & Moor Remix)
Accadia - Blind Visions (Accadia Club Mix)
Arabella - Nabucco (Original Mix)
Arabella - Nabucco (Storyteller Remix)
Arabella - Nabucco (Matthijs Bliek Remix)
Leon Bolier presents Precursor - Signwave
Leon Bolier presents Precursor - Systomatic |
|
|
| pooley |
| nieuwe gsm, motorola rzr, zwart |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by pooley
nieuwe gsm, motorola rzr, zwart |
das een knap toestelleke ;) ma zelf hebbek liever iets waar ge de knoppen van kunt indrukken... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
das een knap toestelleke ;) |
.
Ne maat van mij had er zo ook ene gekocht, maar kloeg wel van ruis op de luidspreker. :conf: |
|
|
| JdDark |
nieuwe gsm, motorola rzr, zwart |
wil al lang zo'n gsm, maar ben eigenlijk aan het wachten op de razr v3x, de nieuwste versie die pas uit is in amerika..
wat vind je van jouwe? |
|
|
| Electronicdude |
| Een D70S, maar zal jammergenoeg niet voor dit jaar zijn ook, op naar de opvolger dan maar, :p. |
|
|
| domineesje |
was echt nodig, stoffene hou het niet lang uit :( |
|
|
| pooley |
Heb nog maar een half uur zitten bellen ofzo maar van ruis, toch niet veel gehoord, zal er eens echt op moeten letten.
Ik had ook schrik van het toetsenbord, dat leek me maar brol (showmodem was helemaal afgeleeft) maar dat valt uiteindelijk heel goed mee. Het typen gaat ook zeer snel, gene onnodige wachttijden...
Spijtige is wel dat er speciale 'nokia' functies die ik weer gewoon was erin mis (smileys invoeren enzo :) ) maar mss heb ik het nog niet gevonden.
Er zijn ook weer enorm veel opties in 'tientallen' submenus.
Het is nog te vroeg om een oordeel te vellen, ben er nu nog maar 2 dagen mee aan het prutsen... |
|
|
| domineesje |
Heb nog maar een half uur zitten bellen ofzo maar van ruis, toch niet veel gehoord, zal er eens echt op moeten letten.
Ik had ook schrik van het toetsenbord, dat leek me maar brol (showmodem was helemaal afgeleeft) maar dat valt uiteindelijk heel goed mee. Het typen gaat ook zeer snel, gene onnodige wachttijden...
Spijtige is wel dat er speciale 'nokia' functies die ik weer gewoon was erin mis (smileys invoeren enzo :) ) maar mss heb ik het nog niet gevonden.
Er zijn ook weer enorm veel opties in 'tientallen' submenus.
Het is nog te vroeg om een oordeel te vellen, ben er nu nog maar 2 dagen mee aan het prutsen... |
blijven prutsen en ge vind het wel !!!! (das als ge boekjes niet leest, doe dat ook niet, al doende leert men he) |
|
|
| pooley |
| kheb voor de verandering is doorbladert maar kvind nooit wat ik exact zoek :-) |
|
|
| domineesje |
kheb voor de verandering is doorbladert maar kvind nooit wat ik exact zoek :-) |
ik zei "LEZEN" :D |
|
|
|
|