|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 150)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
haha Ravi Shankar, lol! Ik ken die naam enkel van in de simpsons ofzoiets ;). wat voor muziek is dat?
Ik heb zojuist de Creative MuVo TX 512 gekocht, voor 89€! Leek me een koopje, niet? ahhhh, gedaan met al die cd's die blijven haperen enz. sweeet! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
haha Ravi Shankar, lol! Ik ken die naam enkel van in de simpsons ofzoiets ;). wat voor muziek is dat? |
Sitar :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^joa,da zei os moe ok altij |
|
|
| Xilver |
Een nieuw voeding voor mijne PC, mijne 300W had het begeven, heb er nu ne AOpen XPower 350W ingestoken, met grave johnny-lichtjes, vinnek wel stoer.
En kheb ook World Of Warcraft gekocht... Na 4 jaar Asheron's Call te hebben gespeeld, is 't eens tijd voor een nieuw MMORPG ;) En aangezien den helft van bij ons op 't werk da al speelt :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
CD van Ravi Shankar :)
Wie? hoor ik jullie al zeggen :toothless |
wow pé you are so underground !
sigh |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Xilver
Een nieuw voeding voor mijne PC, mijne 300W had het begeven, heb er nu ne AOpen XPower 350W ingestoken, met grave johnny-lichtjes, vinnek wel stoer.
En kheb ook World Of Warcraft gekocht... Na 4 jaar Asheron's Call te hebben gespeeld, is 't eens tijd voor een nieuw MMORPG ;) En aangezien den helft van bij ons op 't werk da al speelt :) |
59 hunter hier :)
US server wel
Op welke server gade spelen? Pvp toch he? Kan zijn dak ook een EU account neem. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by pooley
sigh |
ej how jongen, ni te neig lachen met coole mensen eh! |
|
|
| Xilver |
59 hunter hier :)
US server wel
Op welke server gade spelen? Pvp toch he? Kan zijn dak ook een EU account neem. |
Voor de moment zit ik op ne PvE server, Aszune. Is deftig bekijken, en dan kan 't wel zijn da'k naar PvP overschakel. |
|
|
| Pumaz |
sigh |
Ja, dat was echt mijn bedoeling :rolleyes: :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kwil WoW ook wel aanschaffen maar eerst heb ik extra ram (dus ook geld) nodig |
|
|
| FUSyke |
Gisteren heb ik voor mijn verjaardag het volgende gekregen:
CD-album PvD - Reflections (Special Edition)
CD-bon
Parfum-bon
Money
En een t-shirt van Bonzai is nog onderweg:) |
|
|
| dj Zevan |
vandaag nog ns n paar plastieken schijfjes gaan halen bij Sound Station
Jaytech - Music 101 [Blu-Room]
A1: Flash Brothers Remix
B1: Original Mix
B.T. - Remember (Greg Benz & M.D., Brad Copeland & Ebrius Remix)[White] |