|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 81)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kvind de originele echt wel een lekker plaatje, maar die staat er spijtig genoeg niet op. De G&D remix is ook goed, maar mist wat punch... net of ge eeuwig op de climax zit te wachten :) |
Feit, Ik heb de plaat al verwezen naar de diepere regionen van mijn platenbak :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
en verjaardagskado van mn schat. :eek: Thanks a lot! :) 
Billie Ray Martin - Honey (Chicane & Deep Dish mixes) [React] :crazy: |
Hoe zijn de Deep Dish remixes? :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
...
en verjaardagskado van mn schat. :eek: Thanks a lot! :) 
Billie Ray Martin - Honey (Chicane & Deep Dish mixes) [React] :crazy: |
UUUUhhhh is there someone in LOOOOvvee ;) Zo moet ie :D Diene thread hft precies echt goei invloeden gehad :p Verjaardagskado is wel al e beke vooruit op de feiten he, t'is pas de 19 de he, dus nog mooi dicht laten he :o ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
t'is pas de 19 de he, dus nog mooi dicht laten he :o ;) :p |
Te laat :p |
|
|
| dj Zevan |
bestelling van bij replay records vandaag aangekomen
Delerium feat. Jaël - After All (Satoshi Tomiie Remix, Satoshi Tomiie Dub, Svenson & Gielen Remix, Svenson & Gielen Instrumental)
Digital Witchcraft - Snowday ep (Snowday, Kaylee's Blanket)
Amber - Anyway (Steve Porter's Mix 1, Steve Porter's Mix 2) :D :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
vandaag gebracht door ABX
benz &Md-snowblind
tilt-the world doesn't know
sasha-cloud cookoo, bloodlock remixes |
|
|
| TOR |
| zeg Dries, waar blijft mijne CH Sessions die ik ooit es in een ver verleden van u gekocht heb? :p |
|
|
| Kaidreas |
ge hebt nog nie betaald gast dus nie zage! :D
damn... I know dude. ik moet de 2de cd eens euh... (knippen en plakken, zullen we maar zeggen)
en dan heb ik em ook. en dan stuur ik em op, dus ik verwacht dat em op de post is tegen eind 2006 goed? ;) :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ge hebt nog nie betaald gast dus nie zage! :D |
Alzheimer.. en nog zo jong.... :( :p |
|
|
| Kaidreas |
nee serieus??? hebt gij al betaald?
want nu weet ik het zelf niemeer, simpel ja of nee is genoeg :D
nee, als het een ja is zet ik er wa haast achter??? didn't know you pay? op die bus naar oudegem maybe? ik weet het echt niet meer jos sorry
ah gast.(aka tor) ik ga nu maffen. stuur morgen in den dag een bericht ofzo. alle joa gezie maar.nogmaals sorry dude. |
|
|
| TOR |
ik had u €20 gegeven in het station van Antwerpen, toen Sasha naar Café d'Anvers kwam.
Jasper kan getuigen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Das geen goed plan, mijn geheugen is echt niet meer wat het geweest is...:nervous:
Er staat me wel iets voor van een CD-uitwisseling, maar de details weet ik echt niet meer... |
|
|
|
|