|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 206)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dvd's: stargate season 1 |
waar?
vraagje: is er ergens de hele collectie van stargate te verkrijgen: alle seizoenen dus (ni atlantis, want die zijn nog ni allemaal op dvd zeker, of toch?) zijn ze nu met stargate ook over aant schakelen op plastic doosjes of vergis ik me daarin? |
|
|
| Kaidreas |
| ^aan de toog van freerecord shop. gewoon gevraagd of ze die hadden en hup... hij stond voor men neus. ma kvind het nogal raar eigenlijk ik was gisteren de eerste aflevering ff aan het zien. ma die beginnen ineens met actie over de guoalds en teal'c (gevangene).... ma hoe weet een beginner nu allemaal over wat het gaat... of ben ik helemaal niet naar de eerste aflevering aan het kijken :rolleyes: :o |
|
|
| Nyah |
^aan de toog van freerecord shop. gewoon gevraagd of ze die hadden en hup... hij stond voor men neus. ma kvind het nogal raar eigenlijk ik was gisteren de eerste aflevering ff aan het zien. ma die beginnen ineens met actie over de guoalds en teal'c (gevangene).... ma hoe weet een beginner nu allemaal over wat het gaat... of ben ik helemaal niet naar de eerste aflevering aan het kijken :rolleyes: :o |
Ah ja, Dries, de series volgen op de film van Stargate :).
Die ligt hier bij ons, dus ge moogt die altijd eens komen lenen. |
|
|
| Kaidreas |
| seg hebben jullie mijn reservoir dogs niet? kben die precies kwijt gespeeld... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ah ja, Dries, de series volgen op de film van Stargate :).
Die ligt hier bij ons, dus ge moogt die altijd eens komen lenen. |
ge moet opletten, bij seizoen 1 van stargate, de pilot staat nl niet op de eerste box ma op een andere uitgave, vandaar u confusion prolly dries |
|
|
| Nyah |
seg hebben jullie mijn reservoir dogs niet? kben die precies kwijt gespeeld... |
Ik kan u beloven dat die reservoir dogs dat hier ligt, pas gekocht is geweest door Tom een aantal weken geleden. Op mijn communiezieltje :) |
|
|
| Kaidreas |
^ahja ik heb da al is gevraagd zekerst.... damn
er gebeuren rare dingen in men kamer sinds ik met een rare fungus zit. tis zelfs zo erg dat ik al in een ander bed in een ander kamer ga slapen... binnen kort zit die fungus mee aan tafel :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
waar?
vraagje: is er ergens de hele collectie van stargate te verkrijgen: alle seizoenen dus (ni atlantis, want die zijn nog ni allemaal op dvd zeker, of toch?) zijn ze nu met stargate ook over aant schakelen op plastic doosjes of vergis ik me daarin? |
De doosjes zijn nog van voor ze op het idee kwamen om boxen uit te brengen denk ik.
Ivm met Stargate Atlantis, er zijn nogmaar 2 seizoenen van en het 2de is nog bezig de amerikaanse zenders, dus voorlopig is SGA alleen nog maar verkrijgbaar met Seizoen 1
Ivm met Stargate SG-1, de piloot staat op de Best-Off en dan is het Seizoen 1 t/m 8 :)
Ik moet nog 3 & 5 hebben en men reeks is voorlopig compleet :D |
|
|
| Dark Apostle |
Geistform: Sequentia 2.0 [Alfa Matrix]
Panzer AG: This Is My Battlefield [Accession] |
|
|
| Real |
Ik heb net Dariush - Accidia besteld op Rare Records.
Ik hoop dat ik het aankrijg, want het lijkt me toch een beetje sterk dat ze die in stock hebben. Maar op hun site stond toch van wel. :nervous:
Wordt vervolgd... |
|
|
| New Wave |
Minimal Techno:
Digitaline - Rubicube
Sammy Dee & Guido Schneider - Styleways
Pheek vs Vivienne Project - EP
Wat steverige plaat:
Pascal FEOS - I can feel that (remixen)
Is minimale techno een beetje aanwezig in belgie? |
|