|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 130)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
^ is dat al lang geleden?
ik heb van verscheidene mensen gehoord dat het op korte termijn vrij effectief is, maar dat het op lange termijn niets kan verhelpen.
dat was o.a. het geval bij mijn ma. in het begin voelde ze zich beter dan ooit, maar daarna kwam de pijn terug, en die sloeg dubbel zo hard toe. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ahead (mixed by Scott Bond) (Een compilatietje) |
|
|
| Gladius |
| Mandalay - Empathy |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik heb van verscheidene mensen gehoord dat het op korte termijn vrij effectief is, maar dat het op lange termijn niets kan verhelpen.
dat was o.a. het geval bij mijn ma. in het begin voelde ze zich beter dan ooit, maar daarna kwam de pijn terug, en die sloeg dubbel zo hard toe. |
die mannen zetten spieren, wervels terug op hun plaats. Dat zal zeker zen nut hebben. Bij de ene kan dat natuurlijk al beter dan bij de andere. Mijn ma bv laat bv accupuntuur toepassen voor haar rug en is daar ook tevreden van. Mijn zus gaat gewoon bij de kinesist. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Yup, ze is nu al bijna 4 jaar relatief pijnvrij, in ieder geval véél meer dan ze was toen ze dagelijks zware medicatie moest slikken, voorgeschreven door dokters die osteopaten maar kwakzalvers en oplichters noemden...:rolleyes: |
|
|
| Tilt |
Paul Jackson-Blockbuster
Chris Fortier-Despegue
Sasha&Digweed-Northern Exposure |
|
|
| Kaidreas |
nie echt nieuw mor swat.
Dave seaman- my worst own enemy
Trafik-echoes
trafik-bullet ep
Madoka-afterburner
the mfa-motherload
Dido-sand in my shoes (above and beyond remix)
rio addicts-crossroads
perry o neill-ARISE :cool:
Plastic boy-twixt 2004
adagio for strings- ferry rmx and atb versie
Klea-tic toc Magical remake
een nieuwe jas :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
adagio for strings- ferry rmx and atb versie
|