|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Merciekes :D
Vond nergens iets op dancegrooves.com & only-djs.com :nervous: Ma zie dat de release van deze plaat 30/04/2004 is, is al wel ff geleden, snap't ff allemaal ni :o :( Hoelang duur't bij een bestelling eer de platen bij jou thuis zijn, 3 dagen? |
Ik bestelde ze op zondag en had ze donderdag in huis :) Komt wel vanuit Engeland en je moet met creditcard betalen ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
seg jos gaat gij is kijken op www.k-records.be
er liggen precies nog veel platen die je nog zoekt onder andere die Benz & MD en die ridgewalkers. ;) |
Hey mercie he KET ;) :D Ga is direct checken se...
edit: die Ridgewalkers is daar ook al "out of stock" :( |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik bestelde ze op zondag en had ze donderdag in huis :) Komt wel vanuit Engeland en je moet met creditcard betalen ;) |
Das mooi :) Visa dus, geen probleem, deed je't dan me e (elektronische) overschrijving bij die andere...? |
|
|
| Freezel |
Das mooi :) Visa dus, geen probleem, deed je't dan me e (elektronische) overschrijving bij die andere...? |
Als ik bij DanceGrooves of Only DJ's bestel, doe ik dat onder rembours. Dus betalen bij afgifte :) |
|
|
| Kaidreas |
Hey mercie he KET ;) :D Ga is direct checken se...
edit: die Ridgewalkers is daar ook al "out of stock" :( |
hehehe sorry ik heb die gisteren besteld :D |
|
|
| dj Zevan |
Heb'em te laat late opzij leggen, want gij zijt der mee gaan lopen heb'k gehoord :whip: ;) :p |
ikke? :D
ik heb deze plaat al 4 weken geleden besteld bij soundstation, anders was ie mogelijk niet binnengekomen
Hoelang duur't bij een bestelling eer de platen bij jou thuis zijn, 3 dagen? |
of 9 weken en dan nog heel gekreukte hoeskes krijgen :mad: :whip:
die ridgewalkers moet ik ook nog ergens zien vast te krijgen, is niet in soundstation binnengekomen
ze lopen er de laatste tijd wat achter met progressive heb ik de indruk
spacious zal in de komende weken wel in soundstation komen, ofwel zal ik die wel laten bestellen
meltoz -> we zullen wat meer moeten overleggen om samen bestellingen te doen bij soundstation, is gemakkelijker denk ik |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
die ridgewalkers moet ik ook nog ergens zien vast te krijgen, is niet in soundstation binnengekomen
ze lopen er de laatste tijd wat achter met progressive heb ik de indruk |
Heb ok zo e beetje den indruk, ma vin't ma niks :(
| quote: |
spacious zal in de komende weken wel in soundstation komen, ofwel zal ik die wel laten bestellen
meltoz -> we zullen wat meer moeten overleggen om samen bestellingen te doen bij soundstation, is gemakkelijker denk ik |
Ik hoop dat die inderdaad binnenkomt, had deze morge al is gemaild naar de Gery, ma wacht nog geduldig op e antwoord :nervous: We zouden idd, is moeten overleggen :o Ga deze avond m'n wanted listje maken en dan kunne we ne keer kijken ;) |
|
|
| dj Zevan |
Ga deze avond m'n wanted listje maken en dan kunne we ne keer kijken ;) |
goe, zal ik daar ook ns wat aan werken
ge stuurt uw lijstje anders maar door, ge hebt mn email-adres wel |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
de tracklist ziet er nie slecht uit, maar nog altijd 15 tracks op een cd, daar moet ik nie van hebben |
Idd, enfin toch qua trance, het is me opgevallen dat wanneer het gaat om iets hardere genres 15 per CD wel gaat, maar voor trance is het idd nodig dat alles mooi uncut en unmixed is op een CD. En als het gemixed is, liefst gewoon een mix waar de VOLLEDIGE nummers in elkaar overvloeien. |
|
|
| Kaidreas |
aangekregen van k-records.
1.Rykyu underground-Seragaki, quiver en sunrise remix
2.blue Haze-spacious (benz & MD remix)
3.Piece process-solar myth (markus remix)
4.Ridgewalkers feat el-find
5.Quiver-these days---> vocal :eek:
aangekregen van pesterio (ofzoiets)
airwave-innerspace (en lightspeed)
ENERGY-desire (en power remix)
Kai tracid-liquid skies
enkele dvd's vant weekend:
true romance
pulp fiction
reservoir dogs
saving private ryan. damn er is een scene bij op het einde, echt wel goor vind ik. kzen er nen helen dag nie goe vangeweest... damn I'm a woes :D |
|
|
| Myst3ria |
Today @ Soundstation
Faithless - I Want More [Cheeky Records]
Transluzent Ft Be - Angel (Rui Da Silva Rmx)[Ark Records]
Nathan Fake - The Sky Was Pink [Border Community]
en een ouder plaatje
Tom Novy Ft Lima - Without Your Love [Kosmo Records]
:) |
|
|