|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
De vinyl van Fatboy Slim heb ik niet (omdat ik de album heb) maar de original 12'' van Roland Clark wel (bij ons in Aalst hebben ze veel US house van lables als Shelter, Siesta, Yooshi, Groovilicious...). Moest je het u afvragen, ik verkoop hem zeker niet :p
Als de acapella op cd ook goed is wel ik die anders wel rippen hoor, mijn broer heeft een minidisc gekocht :D
Misschien ken je deze ook, maar '3-2-1-Fire' van Santos (bekend van 'Camels') heeft ook die accapella gebruikt, en ik vind het de beste versie :)
Als je voor geflipte house bent natuurlijk :toothless
EDIT: is al gebeurd :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Tom, zijt gij aant oververhitten of zo? Al da commanderen :p |
U gewoon scherp an't houden jongen ;) :p |
|
|
| Pumaz |
'Naar de winkel' is nu niet echt van toepassing, maar op ebay:
De originele promo van:
Li Kwan - Point zero
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
I'm very, very, very happy :D :D :D :D :D |
|
|
| SilentEagle |
| en hoeveel moest dat kosten? :) |
|
|
| Pumaz |
Hehehe, het viel mee :)
Het was minder dan 100 euro :p |
|
|
| Dark Apostle |
Vraagske (ja ik heb geen zin om een nieuw thread te openen voor miss 1 post met het antwoord)
de CD's van Airwave en Push: alleen via Banshee of ook toevallig ergens in de winkels? |
|
|
| Pumaz |
| Normaal in de gewone winkels ook :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zeg er wel bij dat ik ze nog nergens heb gezien in antwerpen! Fnac, Free Record Shop, Bilbo, Compact 500, niks... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zeg er wel bij dat ik ze nog nergens heb gezien in antwerpen! Fnac, Free Record Shop, Bilbo, Compact 500, niks... |
In de Compact 500 had ik wel ni verwacht, daar moet ik nog eerst 5 jaar op wachten lol.
Ma bon, Antwerpen is met andere worden nog altijd even kut qua trance releases in de winkels. Had niet anders verwacht eigenlijk. Maar wel stilletjes gehoopt. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De vinyl van Fatboy Slim heb ik niet (omdat ik de album heb) maar de original 12'' van Roland Clark wel (bij ons in Aalst hebben ze veel US house van lables als Shelter, Siesta, Yooshi, Groovilicious...). Moest je het u afvragen, ik verkoop hem zeker niet :p
Als de acapella op cd ook goed is wel ik die anders wel rippen hoor, mijn broer heeft een minidisc gekocht :D
Misschien ken je deze ook, maar '3-2-1-Fire' van Santos (bekend van 'Camels') heeft ook die accapella gebruikt, en ik vind het de beste versie :)
Als je voor geflipte house bent natuurlijk :toothless
EDIT: is al gebeurd :D |
yes yes, Santos ken ik
heb heel wat groove/house/club toestanden tussen men platen zitten ;) |
|
|
| Kaidreas |
die camels was inderdeed wel een leuk nummer (da weet ik nog) was het niet met een clipje over kamelen in de woestijn (wat logisch is).
kweet enkel nie goe meer hoe ie ging? van wanneer is da lieke eigenlijk |
|
|
|
|