|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 325)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
hangt er van af welke autostrades ;) er zijn er bij die elke dag file hebben. ik heb dat ook enkele maanden gedaan en bij mij was 't bijna elke dag prijs! :o :whip:
maar ik wil u niet ontmoedigen, bij mij was 't ook zeer haalbaar. alvast succes met je job ;) |
|
|
| Dj LPG |
T is de E40 maar richting gent en daarna de R4 op voorbij Gent, normaal zijn daar bijna nooit files, en ik moet om 6u of om 14u beginnen werken dus dat lost ook al veel problemen op eh;)
Alleja, als ik mijn diploma in handen krijg eind juni toch:toothless |
|
|
| Xilver |
| Een jaarabonnement op National Geographic magazine |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Een jaarabonnement op National Geographic magazine |
Leuk. Ik koop dat nu ook af en toe. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
DVD V For Vendetta
DVD Most Wanted van Najib Amhali |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik moet om 6u of om 14u beginnen werken |
Dat zal je idd heel wat problemen besparen, want rond Wetteren en de kruising met de E17 komen files toch redelijk vaak voor.
Ik begin eigenlijk ook stilaan te verlangen naar een nieuwe wagen, want ik voel me er relatief fragiel in (al is het geen driedeurs). Door de grote afstanden heb ik me ook al meerdere malen naar de garage moeten begeven met een technisch mankement. Ideale wagen voor kleine trajecten in de omgeving, maar op de autosnelweg voel ik me niet 100% op mijn gemak.
Zo'n dingen kosten allemaal geld natuurlijk :( |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Zehra
Leuk. Ik koop dat nu ook af en toe. :) |
same here :)
al is de laatste nu wel al ff geleden |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
dit:
...
Ford Fiesta Bluetooth
1.4 Duratorq TDCi 1399 cc
50 kW (68 pk) bij 4000 t/min
meer specificaties: http://www.nl.ford.be/ie/fiesta/fie...spec/-/-/21/35#
leuke extraatjes:
Bluetooth en Voice Control, MP3 aansluiting, Radio/CD, Elektrische ruiten vooraan, Verwarmde elektrische buitenspiegels in koetswerkkleur, Deurgrepen en spiegels in koetswerkkleur, Lederen stuurwiel, Mistlampen vooraan, Centrale vergrendeling met afstandsbediening, Boordcomputer, Automatische ruitenwissers met regensensor, Automatische lampen ‘Home-Safe’, Zilverkleurige afwerking dashboard, Zilverkleurig radiatorrooster, Donker getinte ruiten, 5 jaar fabrieksgarantie, 5 jaar Ford Assistance 24/24u |
Leuke auto :) En de juffrouw is duidelijk in auto's geďnteresseerd of vergis ik mij daar toch in :nervous: Ik ben was niet zo Ford minded eigenlijk, maar de laatste tijd moet ik dit herzien, ze zijn in een positieve lijn bezig... GO GO GO :D |
|
|
| CygnusX |
| Schoon auto'ke Zehra :) Toevallig, Jennifer heeft haar vorige week ook ne nieuwe gekocht en die ziet er bijna krak hetzelfde uit. Een zwarte Ford Fiesta Ghia van eind 2005. |
|
|
| Transfusion |
Workidz Work It (12")
Ralph Falcon I Need Someone (12")
Booka Shade Tickle - Karma Car (12")
Drie dikke schijvn :disbelief |
|
|
| Remy D |
| Een visum voor china :toocool: |
|