|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
Ik was hiernet nieuwsgierig gaan kijken of de nieuwe 2Dance al open is en wie zie ik daar staan? Mister 2Dance himself, de groten chief.
Effe een klapke mee gedaan en al een rondleiding gekregen in de nieuwe winkel (die een aanzienlijk stuk groter is dan de vorige).
2 Dance stopt er mee, Music Gallery is geboren. Music Gallery is blijkbaar, zoals er al geruchten de ronde deden, van Dj Jan en Dj Phillip. De beide winkels in Leuven en Mechelen worden overgenomen. Jan zal in Leuven in de winkel staan, Phillip in Mechelen.
Anyway, morgen om 12u zou hij moeten open gaan, dus allen daarheen :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik was hiernet nieuwsgierig gaan kijken of de nieuwe 2Dance al open is en wie zie ik daar staan? Mister 2Dance himself, de groten chief.
Effe een klapke mee gedaan en al een rondleiding gekregen in de nieuwe winkel (die een aanzienlijk stuk groter is dan de vorige).
2 Dance stopt er mee, Music Gallery is geboren. Music Gallery is blijkbaar, zoals er al geruchten de ronde deden, van Dj Jan en Dj Phillip. De beide winkels in Leuven en Mechelen worden overgenomen. Jan zal in Leuven in de winkel staan, Phillip in Mechelen.
Anyway, morgen om 12u zou hij moeten open gaan, dus allen daarheen :) |
Miljaar en'k heb nog ne aankoopbon liggen van 2 Dance :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Miljaar en'k heb nog ne aankoopbon liggen van 2 Dance :whip: |
haha, das wel jammer.. alle jom zo lang mee gewacht dan? en gewoont er begot een scheet vanaf |
|
|
| Wildfir3 |
| dieje in mechelen blijft nog wel effe DENK ik... en aangezien de baas van 2dance nog steeds mee blijft werken, denk ik wel dat da geen probleem zal zijn |
|
|
| Tiger777 |
ik ging naar de winkel en ik kocht...
NIKS
Nog nooit viel de extrazone ZOOO hard tegen :( |
|
|
| Wildfir3 |
Net terug van het eerste bezoek aan 'Music Gallery' :D
Proper winkelke met veel meer keuze qua genres etc... Trance, groove, hardstyle, Techno, Harde techno! :p
Nuja veel platen lagen er nog niet, maar die zouden er tegen eind volgende week al met bakken moeten zijn. Ik heb alvast enkele leuke knallers gekocht ^^
*Midway - Amazon
*G&M Project - Sunday Afternoon
*Gouryella - Ligaya (Yoji Biomehanika remix)
w00tw00t :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Net terug van het eerste bezoek aan 'Music Gallery' :D
Proper winkelke met veel meer keuze qua genres etc... Trance, groove, hardstyle, Techno, Harde techno! :p
Nuja veel platen lagen er nog niet, maar die zouden er tegen eind volgende week al met bakken moeten zijn. Ik heb alvast enkele leuke knallers gekocht ^^
*Midway - Amazon
*G&M Project - Sunday Afternoon
*Gouryella - Ligaya (Yoji Biomehanika remix)
w00tw00t :) |
woaaaaaaat kak man; amazon, die zoek ik al ne langen tijd e.. crap. |
|
|
| pooley |
| quote: |
Riva "Morning Dust" (dedicated) - Big rotation at Versus
Tiesto "Traffic" (Black Hole) - ltd picture disc with dj Montana remix, original
included
Members of Mayday "Team X-treme" (Low Spirit) - U know what to expect from the
German team
Kai Tracid "Conscious" (Tracid Traxx) - Ferry Corsten remix
Float "We are one" (Musashi) - produced by Jamez
Mojado "Naranja " (Magik Muzik) - Mr Sam & Dimitri Andreas remixes
Haak "Bass shuttle" (Club Elite) - on MIKE's label
Ron Van der Beuken "Timeless" (liquid) - hit in Holland
|
Die zouden vandaag in Brussel zijn binnengekomen ? |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
woaaaaaaat kak man; amazon, die zoek ik al ne langen tijd e.. crap. |
is ne re release op het 'in trance we trust' label... die vindt ge tegenwoordig wel :) |
|
|
| pooley |
itwt rules zo hard he ...
In Brussel vinde da wel ni maja, prutsers...
6 van die 8 bestelde platen zijn itwt |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
In Brussel vinde da wel ni maja, prutsers...
|
tell uss something new ;) |
|
|
| Wildfir3 |
Vandaag nog gaan halen in Music Gallery:
Dj Ghost - Hey You
Kvindet best nog wel een leuke schijf om tussen wat trance te zwieren.. tis iets anders dan het normale werk van ghost, beetje meer trancy |
|
|
|
|