|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nyah
fkes 60euro te veel aanrekenen, alsof dat niets is :rolleyes: |
da doen die vaker dan ge denkt...
btw ik betaal nu voor men verzekering een goeie 400€. twas rond de 450€ denk ik, ook op mijne naam. Maar ik rij al 3 jaar ongevalvrij (officieel :p). En tis ma een opel corsake dus ja :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
da doen die vaker dan ge denkt...
|
idd, en als ge uw auto daar achter laat en t later komt ophalen, kunt ni echt veel zeggen op die uren he :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
idd, en als ge uw auto daar achter laat en t later komt ophalen, kunt ni echt veel zeggen op die uren he :rolleyes: |
true...
kzen blij dak ni naar een officieel garage moet gaan. als ge alles zelf moet betalen als student zijde daar zelfs dubbel blij om :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
true...
kzen blij dak ni naar een officieel garage moet gaan. als ge alles zelf moet betalen als student zijde daar zelfs dubbel blij om :) |
doe dat normaal ook ni, maja, nu wast wel nodig omdat ik anders te lang moest wachten op de onderdelen ;) |
|
|
| Phortastic |
doe dat normaal ook ni, maja, nu wast wel nodig omdat ik anders te lang moest wachten op de onderdelen ;) |
ah hehe, ja dat ken ik ;) |
|
|
| Kaidreas |
| 24-the longest day op vinyl... lekkere schijf :cool: |
|
|
| MikeVee |
Quadran - Voyages (2x12") Zo goed als nieuw en aan €2 :toocool:
en dan ook nog deze classics:
Charly Lownoise & Menthal Theo - Live At London
In Trance We Trust Album Sampler 1
Cold Rush Lost 2
Cold Rush Lost 4
:) |
|
|
| Meltoz |
Ik betaalde vorig jaar nog €1650 voor m'n verzekering van m'ne auto, deze verloopt in juni en heb den omnium eruit gesmijten, was e kostelijk grapke en betaal dan dees jaar vanaf juni nog maar €550, ikke wreed happy, wwwhhhiiii :happy2: Zien da'k nu maar nergens tegen rij :nervous: