|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nyah
fkes 60euro te veel aanrekenen, alsof dat niets is :rolleyes: |
da doen die vaker dan ge denkt...
btw ik betaal nu voor men verzekering een goeie 400€. twas rond de 450€ denk ik, ook op mijne naam. Maar ik rij al 3 jaar ongevalvrij (officieel :p). En tis ma een opel corsake dus ja :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
da doen die vaker dan ge denkt...
|
idd, en als ge uw auto daar achter laat en t later komt ophalen, kunt ni echt veel zeggen op die uren he :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
idd, en als ge uw auto daar achter laat en t later komt ophalen, kunt ni echt veel zeggen op die uren he :rolleyes: |
true...
kzen blij dak ni naar een officieel garage moet gaan. als ge alles zelf moet betalen als student zijde daar zelfs dubbel blij om :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Phortastic
true...
kzen blij dak ni naar een officieel garage moet gaan. als ge alles zelf moet betalen als student zijde daar zelfs dubbel blij om :) |
doe dat normaal ook ni, maja, nu wast wel nodig omdat ik anders te lang moest wachten op de onderdelen ;) |
|
|
| Phortastic |
doe dat normaal ook ni, maja, nu wast wel nodig omdat ik anders te lang moest wachten op de onderdelen ;) |
ah hehe, ja dat ken ik ;) |
|
|
| Kaidreas |
| 24-the longest day op vinyl... lekkere schijf :cool: |
|
|
| MikeVee |
Quadran - Voyages (2x12") Zo goed als nieuw en aan €2 :toocool:
en dan ook nog deze classics:
Charly Lownoise & Menthal Theo - Live At London
In Trance We Trust Album Sampler 1
Cold Rush Lost 2
Cold Rush Lost 4
:) |
|
|
| Meltoz |
Ik betaalde vorig jaar nog €1650 voor m'n verzekering van m'ne auto, deze verloopt in juni en heb den omnium eruit gesmijten, was e kostelijk grapke en betaal dan dees jaar vanaf juni nog maar €550, ikke wreed happy, wwwhhhiiii :happy2: Zien da'k nu maar nergens tegen rij :nervous:
Gisteren plaatjes gaan halen se:
Departure - She Turns [Electronic Elements]
Héérlijke Markus Schulz remix :crazy:
Yamakasi - Secret Garden [Bonzai Music]
Al een plaatje van verleden jaar, maar had de voorbije weken de setjes van Airwave nog is beluisterd en daar kwam deze plaat altijd in terug, om gans wild van te worden, daarom bij deze, mmmmmm :eyespop: :crazy: :happy2:
Twenty four - The longest day [Armada]
Denk dat iedereen deze lekkere plaat wel kent, zelfs den dries vond ze lekker ;) A must have :D
Kyau vs Albert - Made of Sun/Falling Anywhere E.P. [Anjunabeats]
Sinds velvet morning en hun full cd, kunnen deze gasten echt niks verkeerd doen, I feel energy :happy2:
Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja [Euphonic]
Hou echt van de producties en remixen van Ronski speed en deze is ook echt weer super :eyespop: Prefereer de ronski speed mix dan ook :D
William Orbit - Adagio for strings [WEA Records]
Fijne tip van Zehra, ga ne keer bij MVC in Paal kijken en zie hier ne keer gebeld naar die gasten en voila se eindelijk in't bezit van die héérlijke remix waar je zo hard kippenvel van krijgt, de Ferry Corsten remix tiens :eyes: :crazy: :crazy: :eyes: :eyes: Dus bij deze meiske, wreed merciekes ;) /diepe buiging Voor de rest der niks gevonden daar in diene kelder.. :o Bij Sound-Station de rest gevonden :)! Plaatjes voor de maand januari zitten derop se... |
|
|
| Gladius |
mooie aankoop tom =).
ikzelf kreeg deze middag iets leuk in de bus (jah hier komen de postboden pas smiddags): Plastic Boy - it's a plastic world!
joe - hoew ! |
|
|
| Dark Apostle |
PC Spel
Warcraft 3: Battle Chest
CD's
Hypnoskull: Dark Skies Over Planet E.
Mindless Faith: Momentum |
|
|
| TOR |