|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Nieuwe schoenen
khad liever nieuw vinyl gehad anders!! :whip: |
|
|
| Push2005 |
| Norton Internet Security 2006 :tongue3 |
|
|
| Transfusion |
| snookerkeu, straks is foto van maken =) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nieuwe schoenen
khad liever nieuw vinyl gehad anders!! :whip: |
Gij zijt echt wel zwaar verslaaft, nog liever kapotte voeten en een nieuwe schijf zekers? :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Transfusion

:crazy: :) |
wa kost zo'n keuke? |
|
|
| Transfusion |
65€ keu
12.5€ kofferke
Prijzen beginnen bij ongeveer 40€, ge vindt er redelijk veel tussen de 40€ en 100€. Voor de decadente mensen zijn er ook keukes van 400€ enzo :)
Winkel: thissen http://www.thissen.be
Zeer vriendelijke mensen en een groot assortiment, kben content. |
|
|
| speentje |
heb zelf ook tijdje geleden terug een keu gekocht (dacht rond de 70-80€), maar dan wel om te poolen ;) ziet er leuk stoksken
die prijzen variëren van 50 - 300 euro voor een goede poolkeu, ge hebt sobere, andere met meer motiefjes etc...
maar 1 ding staat vast, ge merkt 't verschil wel met die ordinaire caféstokskes
btw heb zelfde kistje :D |
|
|
| Transfusion |
Het verschil is inderdaad duidelijk merkbaar, vooral het gebruikte houtsoort geeft volgens mij de doorslag. Morge zullen we de keu is uitgebreid testen :)
In de winkel al een kleine test gedaan en het valt op dat je met een 'echte' keu veel beter kan screwen of andere effectjes kan zetten. En niet te vergeten, veel keus in cafe's staan al een beetje krom door de ouderdom of door het slecht gebruik van mensen die denken dat het speelgoed is. |
|
|
| Kaidreas |
cd: Ronski speed- Monster
Thrillseekers-night music
wooot eindelijk zijn ze aangekomen :) |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Transfusion
In de winkel al een kleine test gedaan en het valt op dat je met een 'echte' keu veel beter kan screwen of andere effectjes kan zetten |
materiaal waarvan je stok gemaakt is doet er inderdaad veel toe. Hoe beter je stok hoe zuiverder je effect zal zijn, je merkt dat serieus als je een bal over de hele tafel wil screwen, veel meer feeling met de bal ;) cueing gaat gewoon een stuk beter
en ge zijt zeker dat uw eigen stok recht is :D voor- en nadelen hehe
geen excuses meer...
speelt ge uitsluitend snooker, of gebruik je een snookerkeu om te poolen? want er zijn er die dat doen :D |
|
|
| Transfusion |
Ik speel uitsluitend snooker, het spreekt me meer aan als pool.
Ik heb nu niet de pool en snookerkeus zitten vergelijken, maar is het niet zo dat de pomerans bij een poolkeu iets dikker is dan die van een snookerkeu? En het verschil in lenge/gewicht is er dacht ik natuurlijk ook wel. |
|
|
|
|