|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Een paar weken geleden sprak (toen nog fusion ;) ) wildfire mij op msn eens over een grote inkoopactie bij onlydj's in Nederland. Ze hebben goeie prijzen (stuk goeikoper dan 2dance) en vooral, goeie plaatjes. De 11€ aan portkosten vind ik wel ietsjes teveel naar mijn goesting. Dus ik dacht, voor de mensen die in het brusselse wonen, zouden we een inkoopactie kunnen doen en de portkosten delen door het aantal deelnemers. Er moeten natuurlijk wel genoeg deelnemers zijn (minstens 3, dan zijn de portkosten 3€ en een sjik per persoon).
Dan spreken we ergens int paasverlof af om de plaatjes te geven.
Ik wil het hele gedoe wel organiseren (betalen en ontvangen).
Tis maar een ideetje he, als er genoeg mensen geïnteresseerd zijn zal ik er een aparte thread van maken.
(oh ja :
http://www.only-djs.com
) |
|
|
| pooley |
I'm in, kheb nog paa rplatne vandoen.
En ja tgaat der echt wel rap, 1 dag voor de levering.
Hebt ge VISA bij de hand tiger? |
|
|
| Tiger777 |
bankwire is al zeker zo goed. :p
(zeker omdat ik met een cashflow probleem zit en ik het geld op mijn rekening moet hebben :) ) |
|
|
| Eagle` |
damn voor maandag laten opzij leggen
airwave - lady blue disk 1 & 2
push - electric eclipse (original + tranqua temix)
boss@nova - stone cold
re:locate - waterfall/passion
sorry kon ik echt niet laten liggen in extrazone Tiger :( |
|
|
| Tiger777 |
| ik heb de nieuwe lijst gezien van de extrazone... toch enkele plaatjes bij die ik ook ga kopen :) (bovenop mijn lijstje natuurlijk :)) |
|
|
| Eagle` |
die markuz schulz samplers zijn heel erg ziek trouwes :eyes:
maar out of budjet
favo is dat taxi tunetje
en die perry o'neill collab met ... de naam ontsnapt met nu effe... |
|
|
| Tiger777 |
| ge moet u niet excuseren eigol... ik begrijp u volkomen :p |
|
|
| emma |
Push : electric eclipse
corderoy : sweetest dreams
origine : sanctuary
airwave : ladyblue
fire & ice : samoa (& para siempre)
three drives : greece 200 (G&M project mix)
ralphie b. : massive
marco V vs jens : loops & things relooped |
|
|
| Gladius |
mja.. eigenlijk ging ik naar de markt. noges ne GOEIE zak snoep gekocht. Ik ga vandaag dus 1ne kilo snoep soldaat maken! w000t!
eten om te vergeten dus (al ben ik wel vergeten wat ik juist wil vergeten). |
|
|
| Meltoz |
Lange Presents Firewall - Kilimanjaro [A State of Trance]
Lange heeft opnieuw zijn bestje beentje voor gezet, kon ook moeilijk anders want met :eyes: "Sincere" :eyes: had hij echt e meesterwerk afgeleverd! Vind deze plaat iets minder dan "Sincere", maar het blijft klasse wat deze man produceert
Push - Electric Eclipse [Bonzai Music]
De nieuwe Push is er dan eindelijk, na hem gehoord te hebben in een Episode van ASOT, was ik meteen verkocht!! Typisch Push (MIKE) sound natuurlijk, hééél lekker :crazy: De "Tranqua Remix" op de B-kantje van't vinyltje is zeker meer dan't luisteren waart, iets steviger dan de "Original Mix", maar vind hem zelf net iets beter!
Sander van Doorn - Loaded [Oxygen Recordings]
Vorige week vergeten mee te pakken, nie meer aangedacht :rolleyes: Hele energievolle plaat vind ik dit, héél sterke release!!
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 Part 1 [Armada]
Lekkere progressieve tracks, zeker "Taxi - Glistening" en "Mind - Afterlife" doen het bij mij!! Zie al volop uit naar volgende week as'k het album heb!!! Markus Schulz is't volledig an't doen in 2004, GO MARKUS ;) :D |
|
|
| emma |
fred moest ons weer zonodig in een platenshop (recordstore ;) ) trekken in engeland :rolleyes:
ziehier resultaat
agnelli & nelson : holding on to nothing
sarah mc lachlen : fallen
paul oakenfold : hypnotised
delerium : truly
super8 : alba
paul van dyk : time of our lives |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
fred moest ons weer zonodig in een platenshop (recordstore ;) ) trekken in engeland :rolleyes:
ziehier resultaat
agnelli & nelson : holding on to nothing
sarah mc lachlen : fallen
paul oakenfold : hypnotised
delerium : truly
super8 : alba
paul van dyk : time of our lives |
Is dat die ondertussen met die mooie foto van Sarah op, of is't nog me de gewone kartonnen hoes zonder foto? Hoe was Godskitchen trouwens, BOM zeker? |
|
|
|
|