|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 304)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
MDR-V900 binnen :D |
Wanneer nou CDJ's ei? ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by domineesje
Lego en anders niets... Playmobiel is niet fun. |
lego techniks ftw |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Freezel
Wanneer nou CDJ's ei? ;) |
Als ze niet meer onbetaalbaar zijn :p Of als ik eens een leuk centje over hou :D En dan moet ik er bij voorkeur net zo'n koopje aan hebben als ik aan die koptelefoon had :toothless |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als ze niet meer onbetaalbaar zijn :p |
Er staan er tegenwoordig 2 te koop voor 1000 euro ;) |
|
|
| Transfusion |
| Op maat gemaakte oordoppen laten opmeten, ze zouden er volgende week al moeten zijn :-) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Op maat gemaakte oordoppen laten opmeten, ze zouden er volgende week al moeten zijn :-) |
... wat ... |
|
|
| Transfusion |
 |
|
|
| FredNova |
|
groot gelijk
ik ga er ook laten maken
ben je ze in Nederland gaan halen? |
|
|
| Transfusion |
Nope, ben ze bij een gehoorcentrum laten maken in de buurt. Het zijn dan ook geen filterz. Het komt er in ieder geval op neer dat zo'n dingen veel comfortabeler zitten en dat je op je 30ste niet doof bent :)
Volgende week zal ik mijn bevindingen hier is posten. |
|
|
| FredNova |
Nope, ben ze bij een gehoorcentrum laten maken in de buurt. Het zijn dan ook geen filterz. Het komt er in ieder geval op neer dat zo'n dingen veel comfortabeler zitten en dat je op je 30ste niet doof bent :)
Volgende week zal ik mijn bevindingen hier is posten. |
laperre? |
|
|
| Transfusion |
| Ik zou het eigenlijk niet weten, dat hebben ze niet gezegd. Kzal het volgende week weten te zeggen. Als ik niet tevreden ben zal ik er wel ander laten maken van een ander merk, maar ik vermoed dat ze wel ok zullen zijn, filter van -30db (ik zit al met oorschade...)& (oren >>> 100€) |
|
|
|
|