|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 315)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Dat zijn mooie plaatjes. Kostprijs? |
LN Movement - Golden Desert pt. II -- 8
Max Graham - Airtight -- 12
Fictivision Vs. C-Quence - Symbols -- 16 :nervous: (wat uit de hand gelopen)
Mekka - Diamondback -- 6
Vimana - We Came / Dreamtime -- 8
Kamaya Painters - Cryptomnesia / Far From Over / Soft Light -- 19
Valt al bij al nog goed mee; er zijn idioten die daar +25 euro op bieden af en toe :)
Allemaal mint condition. |
|
|
| Eagle` |
bah discogs, int zak gezet door dezen typ voor de minilogue remix van teardrop. Volgens hem 10 januari verzonden vanuit nederland met TNT . Nooit iets gekregen, heb een aantal dagen mailcontact mee gehad, tot 2 weken terug, sindsdien antwoordt ie niet meer op men mails.
Bah :mad: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
bah discogs, int zak gezet door dezen typ voor de minilogue remix van teardrop. Volgens hem 10 januari verzonden vanuit nederland met TNT . Nooit iets gekregen, heb een aantal dagen mailcontact mee gehad, tot 2 weken terug, sindsdien antwoordt ie niet meer op men mails.
Bah :mad: |
Feedback on seller: -Vinyl4Sale-
100.0% positive (81 ratings)
Misschien verstaat hij je Brussels gezwets gewoon niet. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Feedback on seller: -Vinyl4Sale-
100.0% positive (81 ratings)
wie weet :(
succes met teh exam Crikke |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
daarvoor is er altijd de EagleTranslator
naar't schijnt wel nie goedkoop :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| En heeft ook serieus wat cpu en ram nodig :nervous: |
|
|
| Bertn |
een nieuwe gsm, nl. de Samsung e250:
vet toestelletje! groot scherm, maakt mooie foto's, schiet videos, is een MP3speler, heeft een FMradio, je krijgt er stereo oortjes bij, enz. En dat voor 125 euro, ik ben een tevreden man:) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Bertn
een nieuwe gsm, nl. de Samsung e250:
vet toestelletje! groot scherm, maakt mooie foto's, schiet videos, is een MP3speler, heeft een FMradio, je krijgt er stereo oortjes bij, enz. En dat voor 125 euro, ik ben een tevreden man:) |
Maar het is en blijft wel een Samsung natuurlijk :o
Niet dat ik daar iets op tegen heb maar ik heb er toch al verscheidene klachten over gehoord, mijn zus heeft er ook ้้ntje liggen en als ik zag wat die zondagmorgen na een nachtje stappen allemaal begon te verrichten :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| + sponsor van chelsea :whip: |
|
|
| Xilver |
| mijne samsung-phone > al de nokia's da'k al ooit gehad heb |
|
|
| Config |
| 125 euro? :eyes: , nice one ! misschien ook maar es beginnen denken aan een nieuwe.. mn huidige is freaking old :wtf: |
|
|
| Bertn |
| eigenlijk 150 euro, maar bij belcompany kreeg ik nog 27 euro voor mijne ouwe gsm...:) ik was best tevreden van mijn vorige samsung. hij was gewoon versleten aan de buitenkant omdat ik dat ding verschrikkelijk slecht behandeld had. tzat in mijn broekzak samen met mijn sleutelbos, der is bier op gekletst, en is ook een 20tal keren gevallen:p Dus ik kan niet klagen van samsung eigenlijk:) |
|
|
|
|