|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Tgaat hem niet meer om "horen" he vriendschap :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Achja, bekijk me maar als een hypocriet, dief of whatever, I don't give a rats ass...
Ik doe mijn ding en ik doe het graag, of het nu met CD of vinyl is. En het gaat hem voor mij nog altijd om de muziek. En als het illegaal downloaden en branden van een mp3 de enige manier is om een fantastisch nummer in mijn sets te draaien ga ik mij daar echt niet slecht door voelen...Ik ben ook maar een arm studentje, I can't buy it all...
Daarmee is voor mij ook de kous af, verdere commentaren op mijn zogenaamd hypocriet zijn worden vanaf nu aan volstrekt genegeerd door yours truly! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Achja, bekijk me maar als een hypocriet, dief of whatever, I don't give a rats ass...
Ik doe mijn ding en ik doe het graag, of het nu met CD of vinyl is. En het gaat hem voor mij nog altijd om de muziek. En als het illegaal downloaden en branden van een mp3 de enige manier is om een fantastisch nummer in mijn sets te draaien ga ik mij daar echt niet slecht door voelen...Ik ben ook maar een arm studentje, I can't buy it all...
Daarmee is voor mij ook de kous af, verdere commentaren op mijn zogenaamd hypocriet zijn worden vanaf nu aan volstrekt genegeerd door yours truly! :) |
Ik ga 100% met alles akkoord :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik doe et net etzelfde als jasper ...
dus I support him for the full 100% |
|
|
| FredNova |
ik deel de mening van Pooley...
ik koop al jaren vinyl, en een groot deel daarvan was ook in men studententijd... ik kon ook maar paar platen per week kopen
maar koos voor platen kopen en minder uitgeven aan installatie, maar ook minder aan uitgaan, kleding,...
mp3 downloaden geen probleem, eigen gebruik/setjes geen probleem
'het leren kennen van een artiest' via mp3 = super
maar speel hem niet op een feestje of op de radio... das wel probleem
maar ik ga hier niet over doorzagen... ben ooit eens topic begonnen
'why download music, when you can buy it'
ach ja |
|
|
| Kaidreas |
| Ik volg de poolster en de fred ook eigenlijk. alle ik begrijp jasper zen stelling ook maar al te goed, maar waarom echt altijd het nieuwste van het nieuwste kunnen spelen terwijl er nog massa's oudere bangelijk nummers zijn( viel me hard op tijdens de beta-party) ik bedoel maar het mag toch niet gedraaid worden op een feesje. als het alleen maar voor in u living is... alles owkee by me. doe dan maar verder. |
|
|
| Dark Apostle |
Dat gezegd zijnde, wat hebben jullie zoal gekocht?
Ik wacht momenteel op GTA: San Andreas en als ie er is ga ik hem kopen |
|
|
| Kaidreas |
misschien kunnen we ook een future buys topic maken.
op mijn lijstje staan deze. cd van sanderkleinenberg.
james zabiela @ renaissance
en nick warren (rejkjavik ofzoiets), ik heb de cd helemaal beluisterd via di.fm... en omg die is vet. ik heb de cd allemaal al ergens zien liggen ze, kmoet alleen nog terug weten waar ergens dat was :D
en voor de rest...
Star wars dvd box.
minidisc
een nieuwe batterij voor mijn cruiser
(en misschien nog wa tuning spullen :D ) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik wacht momenteel op GTA: San Andreas en als ie er is ga ik hem kopen |
29 oktober komt hij uit las ik ergens, ik koop die dus echt waar meteen als die uit is :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
29 oktober komt hij uit las ik ergens, ik koop die dus echt waar meteen als die uit is :) |
Kan ik eindelijk de Homie in mij laten naar buiten komen
"yoyo, gonna pop some caps in ya fo'" |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ik volg de poolster en de fred ook eigenlijk. alle ik begrijp jasper zen stelling ook maar al te goed, maar waarom echt altijd het nieuwste van het nieuwste kunnen spelen terwijl er nog massa's oudere bangelijk nummers zijn( viel me hard op tijdens de beta-party) ik bedoel maar het mag toch niet gedraaid worden op een feesje. als het alleen maar voor in u living is... alles owkee by me. doe dan maar verder. |
Als mijn radioshow erdoor komt ga ik echt niet alleen het allernieuwste stuff spelen, het zal een mix van oud en nieuw zijn... |
|
|
|
|