|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Tgaat hem niet meer om "horen" he vriendschap :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Achja, bekijk me maar als een hypocriet, dief of whatever, I don't give a rats ass...
Ik doe mijn ding en ik doe het graag, of het nu met CD of vinyl is. En het gaat hem voor mij nog altijd om de muziek. En als het illegaal downloaden en branden van een mp3 de enige manier is om een fantastisch nummer in mijn sets te draaien ga ik mij daar echt niet slecht door voelen...Ik ben ook maar een arm studentje, I can't buy it all...
Daarmee is voor mij ook de kous af, verdere commentaren op mijn zogenaamd hypocriet zijn worden vanaf nu aan volstrekt genegeerd door yours truly! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Achja, bekijk me maar als een hypocriet, dief of whatever, I don't give a rats ass...
Ik doe mijn ding en ik doe het graag, of het nu met CD of vinyl is. En het gaat hem voor mij nog altijd om de muziek. En als het illegaal downloaden en branden van een mp3 de enige manier is om een fantastisch nummer in mijn sets te draaien ga ik mij daar echt niet slecht door voelen...Ik ben ook maar een arm studentje, I can't buy it all...
Daarmee is voor mij ook de kous af, verdere commentaren op mijn zogenaamd hypocriet zijn worden vanaf nu aan volstrekt genegeerd door yours truly! :) |
Ik ga 100% met alles akkoord :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik doe et net etzelfde als jasper ...
dus I support him for the full 100% |
|
|
| FredNova |
ik deel de mening van Pooley...
ik koop al jaren vinyl, en een groot deel daarvan was ook in men studententijd... ik kon ook maar paar platen per week kopen
maar koos voor platen kopen en minder uitgeven aan installatie, maar ook minder aan uitgaan, kleding,...
mp3 downloaden geen probleem, eigen gebruik/setjes geen probleem
'het leren kennen van een artiest' via mp3 = super
maar speel hem niet op een feestje of op de radio... das wel probleem