|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth remix)
Een white lable waar er maar 1000 exemplaren van zijn, en er zijn nu (waar ik van weet) toch 2 betas die hem hebben.
Mekka - Diamondback [Perfecto]
Lag van voor in een bak platen van 2,5 euro. Als dat geen koopje is! |
ben ik daarbij? maak er dan maar 3 van.
btw op soundstation onlijn kont ge hem toch bestellen? |
|
|
| pooley |
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth remix)
Allo, die ligt al MAANDEN in de winkel, met verschillende herdruken denk ik zelf (whitelabel idd). Dat was zelfs 1 van men eerste platen (december dus).
Het zullen er wel meer dan 1000 zijn |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
Het zullen er wel meer dan 1000 zijn |
In eerste instantie ging rr1000 er 1000 van drukken, kan nu ondertussen extras gemaakt zijn das waar. Het valt te zien wat er in gedrukt staat (op de vinyl zelf). En dat die al zo lang uit is, in aalst kan het soms awa lang duren voor iets binnen is (a break in the clouds pas in maart bijvoorbeeld) |
|
|
| Kaidreas |
In eerste instantie ging rr1000 er 1000 van drukken, kan nu ondertussen extras gemaakt zijn das waar. Het valt te zien wat er in gedrukt staat (op de vinyl zelf). En dat die al zo lang uit is, in aalst kan het soms awa lang duren voor iets binnen is (a break in the clouds pas in maart bijvoorbeeld) |
zo'n zalige schijf e. kzen echt blij dat ik die al nen tijd heb.
ik zeg het nog eens e. ik flipte gewoon toen ik sven vath die hoorde draaien. OOOOOOOOMG :D :eyespop: :crazy: :D |
|
|
| pooley |
Solid Slide - Burning Flame (45)
Solid Slide - Burned (45)
A state of trance sampler 002
Mindsensation - Violet (AA)
Mindsensation - Daydreamer (AA)
Starchaser feat. Steve Adwards - Falling Star (Vandit)
Members of Mayday - Team X-Treme (Low spirit recordings) |
|
|
| pooley |
Kwou juist die vengaboys - kiss (airscape remix) kopen, heeft die gast em verkocht voor 100€ ...
freaky ! |
|
|
| Wildfir3 |
| airscape remix :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik was vandaag in Antwerpen en ik ben nog is binnengesprongen bij den Influence en de Metrophone. En man, was it my lucky day or what! :D
Jan Johnston: Flesh (Perfecto)
A1: Dj Tiesto remix :cool:
B1: Tilt remix
M.I.K.E. pres. Fascinated: Totally fascinated
A1: M.I.K.E.'s totally mix
B1: M.I.K.E.'s fascinated mix :eek:
En ik heb ook nog de nieuwe cd van Natalia gekocht, maar das een ander verhaal...:o
Edit: voor de vinyljunks, in den Influence op de Melkmarkt hadden ze een exemplaar van Sasha's Xpander EP voor 17.5€, en ook een exemplaar van Yahel's Voyage, inclusief de magikal remake. |
|
|
| pooley |
omg xpander !!!!
geld is op , en in dien klote extrazone hadden ze nog niet gehoord van MIKE - totally fascinated...
ing losers |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jan Johnston: Flesh (Perfecto)
A1: Dj Tiesto remix :cool:
B1: Tilt remix |
you!
| quote: | | een exemplaar van Yahel's Voyage, inclusief de magikal remake. |
Als jij die voor me haalt betaal ik het u terug met interest voor de moeite :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Als jij die voor me haalt betaal ik het u terug met interest voor de moeite :) |
Sgoed, maar ik kan wel pas maandag terug naar Antwerpen, hopelijk is hij dan nog niet weg... |
|
|
|
|