|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 274)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Antony
djeezes :toothless ben juist trug van basketkamp da ik zelf organiseerde, komen daar gisteren 2 jongens langs goeiedag zeggen aan ne trainer die daar kennissen van zijn. kweet ni juist hoe ze noemen, wel da ze ref zijn, lelijk en dak er al meermaals dikken ambras mee heb gehad :D zijn 2 broertjes, oudste noemt chess ofzoiet, de jongste zulde ook wel kennen denk, dien floot mijn juniorsmatchen al toen em denk 12 jaar was.
Ze begonnen da wel een beetje te voelen dak hun aanwezigheid ni op prijs stelde, dus zijn na kwartiertje al terug vertrokken :p
ken voor de moment maar een stuk of 4 redelijk toffe arbitters eigelijk |
van looy dus :D
ben ik bij die 4 ?? :toothless |
|
|
| Antony |
ik herken u wel op de foto, kheb u zeker al gehad. maar weet nimmer goe hoe ge fluit. alsk u is tegenkom komk wel goeiedag zeggen. ge begint alvast goed door op TA te zitten ;)
De Nico Rombouts, Patrick Tierens en Nik Vandenbroek alvast niet :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ge kent ook niets van vrouwen he :p
Wij vinden van onszelf dat dat altijd nodig is |
Maar als wij durven zeggen dat het nodig is dat ze gaan fitnessen... Te doors of hell open up:stongue: |
|
|
| 1Million$shot |
ik herken u wel op de foto, kheb u zeker al gehad. maar weet nimmer goe hoe ge fluit. alsk u is tegenkom komk wel goeiedag zeggen. ge begint alvast goed door op TA te zitten ;)
De Nico Rombouts, Patrick Tierens en Nik Vandenbroek alvast niet :D |
Nick is gewoon ne goeie ref! punt. Anders staat em ni waar em nu staat hé. En ge kunt niet met alleman overeenkomen hé. Sommige karakters botsen nu eenmaal.
Mijn arbiter klikske is eigenlijk Benji en compagnie. Da's altijd wel fun als ge met zo'n mannen een matchke gaat fluiten. :D
Ik fluit eigenlijk heel simpel. Ik trek elke match een lijn. Als ge der niet over gaat, jouez! Moment dat er gezaagd wordt is't over met spelen. Zo simpel is't. En da is met veel refs zo. Veel spelers moeten daar mee leren leven. De moment dat dat gebeurt gaan er veel mensen beter beginnen basketten. Enkel focussen op the game, ni op den arbiter.
Ne speler mag 5 fouten maken op een match. En misschien 20 slechte passen geven. Maar indien ne ref 2 keer fout fluit dan heeft alleman da wel gezien, en da van die speler zijn ze al lang vergeten!
Ma soit, ieder zen mening, en ik moet mijne winkel wa verdedigen é :D |
|
|
| Antony |
:) de nick kan misschien goe fluiten inderdaad, maar als mens kank daar ni mee om... den benji is wel lachen, dus gij zult wel mee bij de verdraagzame refs behoren dan ;) misschien zijn het er wel meer dan 4... en mij zulde zelf ni rap horen klagen tegen refs. Ik zeg altijd tegen men ploeg te zwijgen. Anders zijde direkt de zagende ploeg. Is nog zo leuk dan als uiteindelijk de ander ploeg van zen oren begint te maken. Dan merkte echt da ge wa voordelen meekrijgt...
Ik speel altijd me respect voor de arbitrage. |
|
|
| 1Million$shot |
:) de nick kan misschien goe fluiten inderdaad, maar als mens kank daar ni mee om... den benji is wel lachen, dus gij zult wel mee bij de verdraagzame refs behoren dan ;) misschien zijn het er wel meer dan 4... en mij zulde zelf ni rap horen klagen tegen refs. Ik zeg altijd tegen men ploeg te zwijgen. Anders zijde direkt de zagende ploeg. Is nog zo leuk dan als uiteindelijk de ander ploeg van zen oren begint te maken. Dan merkte echt da ge wa voordelen meekrijgt...
Ik speel altijd me respect voor de arbitrage. |
+1 :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by JdDark
beste koptelefoon die er bestaat voor een betaalbaar budget zijn de shure e2c naar mijn mening. In ear, en is wel een aanpassing als je de andere gewoon bent, maar na een week of zo voel je ze niet meer en is de muziek het enigste wat je hoort. En positief ook is dat niemand anders iets van de muziek hoort:
|
Uhu, ik ben er mij zonet ook in-ears gaan kopen. Volgens mij is dit toch ook een stuk beter voor je oren. Ik had vrijdag gezien dat mijn mp3 speler op maximum stond toen ik aan het werken was... En ik vond het nog niet overdreven luid dus toen dacht ik: ", mijn oren zijn aan het sterven". Ik heb ook naar die E2C's gekeken, maar ik vond ze nogal aan de dure kant eigenlijk...
Daarom:
Creative EP630. Voor hun prijs(35€) toch goeie kwaliteit denk'k |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik had vrijdag gezien dat mijn mp3 speler op maximum stond toen ik aan het werken was... En ik vond het nog niet overdreven luid dus toen dacht ik: ", mijn oren zijn aan het sterven". |
Ik heb da eigenlijk ook :/
Mijn mp3-speler staat bijna altijd op max en zooo luid vind ik da nog nie. Verbetert dat dan met in-ears ? Als dat zo'n verschil uitmaakt ga ik daar ook eens achter, kheb het nog nooit getest :) |
|
|
| Antony |
ik heb een jaar geleden die van sony al gekocht, ik gebruikte enkel de kleinste nopjes, maar enkele weken geleden 1tje van verloren. nu steekt de middelste maat erop, maar die duwen toch iets te hard tegen men oorwanden :p dus naar de hifinesse winkel geweest om te vragen of die apart te verkrijgen zijn.
"ja, je kan die bestellen, 16 euro" :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb da eigenlijk ook :/
Mijn mp3-speler staat bijna altijd op max en zooo luid vind ik da nog nie. Verbetert dat dan met in-ears ? Als dat zo'n verschil uitmaakt ga ik daar ook eens achter, kheb het nog nooit getest :) |
ja, hier toch. Normaal zet ik mijn mp3 speler op 50%, nu staat ie op 25%, en de geluidssterkte is dezelfde :conf:
Ik ga definitief die onhandige dopkes weggooien. Mijn oorschelp is daar nivoor gemaakt denk ik :toothless
Naar die sony's heb ik ook nog gekeken, maar deze waren goeikoper :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Naar die sony's heb ik ook nog gekeken, maar deze waren goeikoper :toothless |
best, wist toen ni da er al meerdere fabrikanten mee bezig waren, dus 60 euro neergeteld |
|
|
| eieregooie |
| in-ears of niet, te hard is te hard :p |
|
|
|
|