|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
DVD's
Thin Red Line
Saving Private Ryan
The Longest day |
|
|
| Kaidreas |
^hahaha na band of brothers de smaak precies te pakken gekregen. binnen kort het leger in ofzow? :D
thin red line vond ik maar niets... bwek. |
|
|
| TOR |
| Ferry Corsten - Passport: Kingdom of the Netherlands |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by TOR
Ferry Corsten - Passport: Kingdom of the Netherlands |
Hij lijkt me de moeite waart om te kopen, maar is't ook zo... :o Let me know plz... :) M'n verwachtingen, e heerlijke trance (elektro getinte) cd, gewoon Ferry z'ne stijl, mmmmm :crazy: |
|
|
| _Jedi |
| ^ligt normaal gezien ook één van de dagen in men brievenbus. |
|
|
| TOR |
| ja, het is de moeite :) heerlijke nummers (behalve de nieuwe Solid Globe) en sterk gemixt. |
|
|
| _Jedi |
^ lag vandaag in de bus, samen met "Matt Darey - Upfront Trance" ook een dubbel cd.
Die is iets ouder dus die word eerst beluisterd.
Zal er eens op letten met die Solid Globe.
Khoop echt dat ik kan gaan vrijdag. |
|
|
| Meltoz |
| Dju... nu hedde mij allebei toch wel serieuw warm gemaakt voor diene cd zene :D Hij zou eind deze week bij Sound-Station binnenkomen, dus ik hoop... :) |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Eagle`
DVD's
Thin Red Line
Saving Private Ryan
The Longest day |
ik hou ook vooral van oorlogfilms over WW2; vooral de oude zoals de longest day; heb er ook veel boeken van gelezen |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^hahaha na band of brothers de smaak precies te pakken gekregen. binnen kort het leger in ofzow? :D
thin red line vond ik maar niets... bwek. |
ja ik heb de smaak redelijk te pakken jah, band of brothers is echt wel zwaar indrukwekkend imo, beslist een van de mooiste verwezelijkingen op het witte doek ooit imo over de donkerste periode uit de geschiedenis.
Die commentaren van die oudstrijders enzo voor elke episode (zwaar pakkend), actor boothcamp. Ik had wel een idee over de WO'en, ma Band Of Brohers serie geeft echt een accuraat beeld hoe het er echt aan toe ging.
Het respect tegenover de mensen, die in de WO gevochten hebben en/of gesneuveld zijn, die ik al had, is met deze serie echt sky-high geblazen, verhalen van grootouders is nog niet hetzelfde als het gewoon zien.
| quote: | Originally posted by Bomar
ik hou ook vooral van oorlogfilms over WW2; vooral de oude zoals de longest day; heb er ook veel boeken van gelezen |
Ambrose, Cornelius en stuff ? Kan je me nog aanbevelingen doen van WO2 films, dacht nog the Great Escape te kopen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Eindelijk nog eens plaatjes kunnnen gaan kopen, misa happy :toothless
Blue Room Project - Tuned exposure [Vapour]
Clubbervision - Paz [Private Reality]
Holden & Thompson - Come to me (2x12") [Loaded]
Gabriel & Dresden - Portobello [Organised Nature]
Innate - Half century EP [Baroque]
Killahurtz - Kiss for the dying (disc 2) [Audio Therapy]
Kosmas Epsilon - Hollow rue [Hatch]
Nick Muir feat Craig Walker - Savin you [Nu Republic]