|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Ik moet morgen (zaterdag) toch in antwerpen zijn, dus als ge mij kunt vertellen waar die winkel is, kan ik eens gaan zien voor u, Pumaz. |
|
|
| Pumaz |
| Op de melkmarkt, en bedankt Seb :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ik moet morgen (zaterdag) toch in antwerpen zijn, dus als ge mij kunt vertellen waar die winkel is, kan ik eens gaan zien voor u, Pumaz. |
En ineens mijn commissie opstrijken :whip: :p |
|
|
| Kaidreas |
das gewoon weird die influence. daar ligt precies wel wa lekkers tussen, en ikke maar kei lang zoeken naar die yahel en ralphie b-massive, en hij lag verdomme in handbereik.
ik denk dat ik daar wel eens wat meer ga langs gaan, kon ook bestellen-->joy hopelijk doen die da nog goe ook :D |
|
|
| Wildfir3 |
| die ralphie b en die yahel zijn toch ni ZO moeilijk te vinden? Heb die hier ondertussen al maanden zonder dak der naar moest zoeken :p |
|
|
| Kaidreas |
ja??? ikke nie, ik vond da gewoon weg nie,
kheb ze uiteindelijk bij soundstation moeten bestellen op het internet.
anyways kheb ze nu toch... me supahappy |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
omg xpander !!!!
geld is op , en in dien klote extrazone hadden ze nog niet gehoord van MIKE - totally fascinated...
ing losers |
was basic dawn al binnen :conf: Besteld maar ze zijn weer erg traag blijkbaar :p |
|
|
| Meltoz |
Was weer e lekkere week as je't mij vraagt:
Albert Vorne - A Leaden Day [Mazeman]
Overheerlijke M.I.K.E. remix :crazy:
Age of Love - Age of Love [Reset]
:eyes: Marco V Remix :eyes: , gehoord op zijne full Combinations!!
Jan Gustafsson - Eternal Light/Hallucination [Galactive]
Mooi werkje die Hallucination zou'k zeggen, uiteraard gehoord op A state of Trance :D
Ronski Speed - E.O.S. [Euphonic]
Opnieuw levert het duiste label Euphonic e meesterwerk af, door niemand minder dan Ronski Speed :) Heerlijke Original & Perry O'Neil Remix :crazy:
Armin van Buuren - ASOT 2004 Sampler 2 [Armada]
Heel sterk 2de deel van deze sampler :eyes:
Dj Tab - Verso E.P. (Free Promo) [Anjunabeats]
M.I.K.E. pres Fascinated - Totally Fascinated [Armind]
Heb'k nie meegenomen, had m'n redenen der voor ;) :p :p (ni schoon he :o)
en net online besteld via DanceGrooves:
Armin van Buuren - Blue Fear 2004 [Armind]
Eindelijk ga'k'em dan toch op vinyl vast krijgen :D
George Hales - Autumn Fales (Alucard vs Markus Schulz Remix) [Somatic Sense]
GENIETEN!!!!!! :crazy: :D
Armada meets Jan Vayne - Classical Trancelations [Armada]
e dubbel CD, me allemaal herwerkingen van klassieke stukken, enfin of toch zoiets :rolleyes: |
|
|
| Freezel |
| Vette lijst Tom :) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Albert Vorne - A Leaden Day [Mazeman]
Overheerlijke M.I.K.E. remix :crazy:
|
Die stond ook op mijn verlanglijstje, maar nog niet te vinden in Antwerpen city...:( |
|
|
| SilentEagle |
Kga mn best doen, ma 'k beloof niks - kben wa laat uit mn bed (15u30 :o ) en kheb nog wa ander shopwerk te verrichten.
Trouwens, Voyage heb ik besteld via only-dj's twee weken geleden... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Dj Tab - Verso E.P. (Free Promo) [Anjunabeats]
|
echt ruk ding imo, 13 in een dozijn plaat, 1 van de kanten was het nou a of b valt nog mee maar eigelijk niet om naar huis over te schrijven. Maar ja als het for free is ;)
Bij ons moet je die promo's betalen, vraag me af of ze dat eigelijk mogen doen, heb hier 2 anjuna promo's: Smith & pledger - forever en Smith & pledger vs Matt hardwick - connected en heb er 10 euro per stuk voor neergeteld. Puur afzetterij maar goed, het blijven goeie platen natuurlijk :clown: |
|
|
|
|