|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 239)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| Maar ik woon helemaal niet in Grimbergen :conf: . Dat is een tiental km's verder ... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Eerste keer dat ik een bestelling doe bij deejay.de en als ik mijn package wil volgen op DHL krijg ik deze melding :
Information of Delivery 2006-02-01 18:24 Status OK, delivered
Delivered to: ZIE BON
Last track event: Status OK, delivered(Information of Delivery): Grimbergen / BE, 2006-02-01 18:24
Iemand hier ervaring mee ? |
Ik heb vandaag ook een pakje aangekregen van deejay.de, Aurélie.
Bij mij staat er nu:
Last track event: Status OK, out for delivery(Delivery Depot Information): Opglabbeek / BE, 2006-02-02
Dus ik zou zeggen dat misschien je buurman ervoor getekend heeft ofzo? Of kijk eens in de garage. :D
EDIT: Grimbergen is het centraal magazijntje van DHL. :) Via daar gaat alles. |
|
|
| New Wave |
Maar ik woon helemaal niet in Grimbergen :conf: . Dat is een tiental km's verder ... |
Schat, er staat dat hij met succes geleverd is in Grimbergen.
Dan krijg je morgen je pakketje. Zo niet dan bel je op.
Als hij bij jouw besteld is wordt op het einde een scan gemaakt waarbij staat dat hij succesvol geleverd is aan jouw adres. Zo niet, dan even bellen. Komt goed. Alles wordt via een geautomatiseerd programma in de gaten gehouden. Heb bij de post gewerkt, heb geduld. :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Real
Dus ik zou zeggen dat misschien je buurman ervoor getekend heeft ofzo? Of kijk eens in de garage. :D
|
Een poststuk/pakket waarbij de geadresseerde moet tekenen mag nooit bij de buren of derden aangeboden worden. Enkel bij het adres waarnaar het pakket gezonden moet worden. Dit vanwege privacy redenen. |
|
|
| Aurélie |
| Oké , dank je voor de toelichting :). Heb je ook enig idee wat er gebeurt als er niemand thuis is tijdens de levering ? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by New Wave
Een poststuk/pakket waarbij de geadresseerde moet tekenen mag nooit bij de buren of derden aangeboden worden. Enkel bij het adres waarnaar het pakket gezonden moet worden. Dit vanwege privacy redenen. |
Weet ik, maar er mag zoveel niet op deze aardkloot. :)
Het behoort tot de mogelijkheden he. :)
Oké , dank je voor de toelichting :). Heb je ook enig idee wat er gebeurt als er niemand thuis is tijdens de levering ? |
Dat heb ik aan het vorige DHL-ventje gevraagd.
"Dan proberen we morgen nog es he." |
|
|
| New Wave |
Oké , dank je voor de toelichting :). Heb je ook enig idee wat er gebeurt als er niemand thuis is tijdens de levering ? |
Als je niet thuis bent dan zullen ze een kennisgeving in de bus gooien met het bericht dat je tijdens het bestellen niet aanwezig was. Hier in nederland komen ze de eerstvolgende werkdag nogmaals langs om het pakketje af te leveren. Als je voor de 2de maal niet thuis bent zullen ze nog eens een kennisgeving in de bus gooien met het bericht dat je hem zelf bij het pakketcentrum moet ophalen. Vergete niet je brief me ete nemen want anders krijg je hem niet mee. Advies: ook passport meenemen. |
|
|
| djcresto |
| ze kunnen een briefje afleveren, bij de buren binnensteken. Heb al 2x bestellingen bij ebay gedaan uit het buitenland en die stonden 2x vanachter op het terras. Dan moet ge natuurlijk open of halfopen bebouwing hebben en een afsluiting die niet afgesloten is. |
|
|
| Bertn |
Tekken 5 (ps2)
Splinter cell (pc)
splinter cell: pandora tomorrow (pc)
samen nog geen 35 euro:) |
|
|
| Kaidreas |
| ^bleh... tekken the most overrated game ever:) |
|
|
| Gladius |
| maar splinter cell maakt dan weer alles goed |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^bleh... tekken the most overrated game ever:) |
Naah, op de eerste playstation allesinds niet. Tekken 3 is nogal altijd de beste fighting game ever imo, dunno about de opvolgers. |
|
|
|
|