|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
vandaag aangekomen van juno:
Infusion - Legacy (Infusion's Synaesthesia Dub/Junkie X.L. Remix) [Audiotherapy]
Habersham & Numinous - Leaving Tifton (Original Mix/Digital Witchcraft Remix) [Blueprint]
Pat Foosheen - The Unthinkable (Original Mix/Habersham's Mah Sivve Remix) [Institution Breaks] |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
vandaag aangekomen van juno:
Infusion - Legacy (Junkie X.L. Remix) [Audiotherapy]
|
Mijn plaat van 2003!! :crazy:
On topic:
Net in de Fnac een Minidiscspeler gekocht!! Stap 1 in mijn gear-vernieuwing! :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Net in de Fnac een Minidiscspeler gekocht!! Stap 1 in mijn gear-vernieuwing! :D |
:) |
|
|
| Pumaz |
Ahaaaaaa
En nu willen we sets horen he J |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
dat kan ik alleen maar beamen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ahaaaaaa
Patience my young padawan, zal nog wel een weekje of 2 duren voor alles goed en wel geďnstalleerd is! ;)
Trouwens, als iemand Cool Edit pro ofzo iets in den aard heeft voor mij zou dat fijn zijn, anders gaan er niet veel setjes te beluisteren zijn vrees ik! :p |
|
|
| JediD4M |
Patience my young padawan.. |
:D
ja ja .. die sets daar wacht ik oop .. kheb hier alleen maar promo stuff van de Fred.. |
|
|
| Meltoz |
Patience my young padawan, zal nog wel een weekje of 2 duren voor alles goed en wel geďnstalleerd is! ;)
Trouwens, als iemand Cool Edit pro ofzo iets in den aard heeft voor mij zou dat fijn zijn, anders gaan er niet veel setjes te beluisteren zijn vrees ik! :p |
Finally he did it ;) :D "Nero wave Editor" daarmee schijnt het ook te gaan :) MA zal is kijken of ik nog iets terug vind van Cool Edit Pro, neem m'n setjes daar ook mee op ;) |
|
|
| Kaidreas |
| steinberg clean, lukt het ook mee dacht ik |
|
|
| Pumaz |
Eindelijk nog eens wat nieuwe platen gaan halen, en ik ben zéér content van wat ik gevonden heb :)
Muzo vs Barish Turker / Maxine Vegas : Friendly match EP (Red Flag Collective Promo)
Soul Tan : How long (Screen Promo)
Mavi : A tribute to M&M's (Release Records)
Stel & Good Newz : Cave in (Swift)
Kosmas Epsilon : Feed me acid / Shame? (EQ) |
|
|
| Kaidreas |
a tribute to m&m's
hahaha die mannen verzinnen toch nog al eens namen.
fancy arse, when the sky is pink.. hehehe. hoe komen ze erop |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Finally he did it ;) :D "Nero wave Editor" daarmee schijnt het ook te gaan :) MA zal is kijken of ik nog iets terug vind van Cool Edit Pro, neem m'n setjes daar ook mee op ;) |
Zoek es op Adobe Audition 1.0 of 1.5 en gij zult vinden mijn zoon... Da is den opvolger van cool edit pro dus maw:p En als ge echt illegaal wilt gaan doen, alle cracks en blablabla da ge nodig hebt zijn te vinden op www.cracks.am Ge zijt gewaarschuwd....
edit: ik heb het hier liggen dus als ge iets nodig hebt...;) |
|
|
|
|