|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 312)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Dat valt precies nog mee. :) |
Idd. Ik zal maar steunen en de track kopen he :D
Als gij mijn plaat koopt die bij Jumper Records uitkomt! |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by TOR
De helft van de inkomsten minus de publicatiekosten (die in het geval van een digital download relatief laag liggen). |
Hoeveel heb je er zoal reeds verkocht :) ? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Aurélie, het is nu niet om te zagen ze... maar ga je Kev zijn rekening maken? :o |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Aurélie
die status krijg je slechts om het half jaar |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by domineesje
Aurélie, het is nu niet om te zagen ze... maar ga je Kev zijn rekening maken? :o |
Hmm helemaal niet. Mijn quote is misschien wat ongelukkig gekozen. Ik was gewoon nieuwsgierig naar de populariteit van de download in het legale circuit. Het financiële is louter bijkomstig ;) . |
|
|
| Eagle` |
| Precies of kevin is binnen na dees :p Als hij er een avond mee kan gaan stappen gaat hem content zijn peisk ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Precies of kevin is binnen na dees :p Als hij er een avond mee kan gaan stappen gaat hem content zijn peisk ;) |
Zwijgen en steunen! :crazy: |
|
|
| mellow_head |
| Zijn daar ook voetbaltickets bij? :toothless |
|
|
| Real |
Voor de liefhebbers:
Aanwezig denk ik. :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Precies of kevin is binnen na dees :p Als hij er een avond mee kan gaan stappen gaat hem content zijn peisk ;) |
Yep. Naar het schijnt zijn de inkomsten van iemand als 8 Wonders zelfs bijzonder armtierig.
Over enkele maanden weet ik meer te zeggen. :D
Enkele jaren terug was ik trouwens al es verbonden aan een betaalwebsite. Toen werd de afrekening slechts jaarlijks gemaakt. :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
nee, je hebt daar gelijk in, ze zijn niet gereleased.
Toen ik ging informeren bij blake jarrell als er een release zou komen zei hij tegen mij van niet. en in de reply stuurde hij gewoon een link naar de laatste versie van de track. Das nu twee weken geleden ongeveer.. |
ROFL, en diejen Oliverken op een ander forum maar liggen stoefen dat hij die track speciaal van Blake Jarrell gekregen had :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
ROFL, en diejen Oliverken op een ander forum maar liggen stoefen dat hij die track speciaal van Blake Jarrell gekregen had :stongue: |
Hij heeft die mp3 toevallig nie proberen te verkopen voor €90?
:toothless :D |
|
|
|
|