|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Peter Martin presents Anthanasia - Perfect Wave [Electronic Elements]
Een plaat waar'k al ff verliefd op geworden was en dus ben'k blij dat hij eindelijk gereleasd werd :crazy: Dag kon ni meer stuk, ma toen zag ik de volgende plaat...
Absolute - New Horizon (AIB Anthem) [A State of Trance]
tja m'n dag moest wel geslaagd zijn denk'k door deze 2 platen :D Kippenvel krijg'k hier van :eyes: :crazy: :crazy: :eyes: |
me wants die twee too!!! :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vind Absolute eigenlijk een dikke rip-off van Live Another Life, maar kga hem toch kopen denk ik, just for the AIB memories...:cool:
En is Distant Reflections van Peter Martin toevallig al uit? Want das pas een lekkere plaat... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vind Absolute eigenlijk een dikke rip-off van Live Another Life, maar kga hem toch kopen denk ik, just for the AIB memories...:cool: |
Idem :)
| quote: | | En is Distant Reflections van Peter Martin toevallig al uit? Want das pas een lekkere plaat... |
Nope, I'm waiting too ;) |
|
|
| TOR |
Ik vind Absolute eigenlijk een dikke rip-off van Live Another Life, maar kga hem toch kopen denk ik, just for the AIB memories...:cool:
|
mja, er zitten wel wat gelijkaardige elementen in.. ik vind Live Another Life eigenlijk beter, vooral de melodie dan, echt heerlijk...
New Horizons heeft wel een ongelooflijke drive, wat een energie :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
New Horizons heeft wel een ongelooflijke drive, wat een energie :crazy: |
Das waar, meer dan Live Another Life zelfs (hoewel die 2de break echt über is)! Maar de sample op de website deed mij denken dat er na de eerste climax terug zou worden opgebouwd naar een 2de break (zoals in Live Another Life), maar dat gebeurt dus niet, en dat vond ik ergens wel spijtig... |
|
|
| Bertn |
wat ik wel vind bij die plaat - en andere nieuwe producties van mike - is dat de man niet genoeg tijd meer besteedt aan zijn percussie. het klinkt tegenwoordig bijna standaard metronoom-achtig...
stel dat hij daar nu echt werk van had gemaakt, was die anthem nog dubbel zo energetisch geweest! (cfr nu nrg of zo...) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
:toothless leuke plaatjes, zeker die Dark Moon - Zeitreise... OMG I DIEEEEEEEEEEEEE DEUTSCHE VOCALSSS!!!! |
Leuk nummer, een van de platen waarmee trance voor mij begonnen is. Heb ik indertijd ontdekt dankzij de Giesber :)
Enig idee wat die stem zegt? |
|
|
| dj Zevan |
ff bij soundstation langs geweest, kon het niet laten
Petter - These Days/Twist Moet :D
Pole Folder - Protected (MAS Collective & Fretwell Mixes)
Soul Tan & Tone Depth - Broken (Original & Jiva Mixes)
mee te pakken |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ff bij soundstation langs geweest, kon het niet laten
Petter - These Days/Twist Moet :D
|
WTF, en die zoek ik al een jaar!! :eyes: :whip:
Hadden ze toevallig nog copies liggen? :) |
|
|
| dj Zevan |
| ik dacht dat ik nog 1 exemplaar had gezien maar ben niet zeker, heb hele platenbakken doorzocht |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Freezel
En hoe bevalt ie? :) Het blijven superdingen :) |
nog steeds geen tijd gehad om ze uit te testen. Dan koop je eens iets nieuws...
:o :o :D |
|
|
| Kaidreas |
WTF, en die zoek ik al een jaar!! :eyes: :whip:
Hadden ze toevallig nog copies liggen? :) |
1 copie???
jasper, I'll race ya te beginnen van 10 juli wel te verstaan |
|
|
|