|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 309)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| geen :D zeg nu eens wa ge hebt gekocht, want daar is volgens mij toch niks anders dan snobdinges hoor... |
|
|
| Real |
| Zehra is een janet! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En dat maakt mij een...? :conf: |
|
|
| Eagle` |
Een janet is ne verwijfde, ma last time i checked is zehra nog steeds van het vrouwelijk geslacht, dus da slaagt ook op geen hol eh crikke : )))))))
En you can't blame japser om voor de vrouwen te zijn, toch ?? tenzij het nen verdoke homo is natuurlijk :p
edit: damn ik ben veel te actief op dees forum lately :nervous: |
|
|
| Real |
| Absurde humor is ook niet aan u besteed he Eigeel? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: damn ik ben veel te actief op dees forum lately :nervous: |
Voor ge het weet begint ge terug naar ASOT te luisteren :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
Absurde humor is ook niet aan u besteed he Eigeel? |
ik vond de eddy sketch uit tragger hippy, nogthans geslaagd :(
offtopic: wanneer begint family guy trouwens opnief
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor ge het weet begint ge terug naar ASOT te luisteren :nervous: |
Ga weg :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
offtopic: wanneer begint family guy trouwens opnief
|
28 januari, blast! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Zehra
geen :D zeg nu eens wa ge hebt gekocht, want daar is volgens mij toch niks anders dan snobdinges hoor... |
Kdacht da snobs mensen zijn die veel betalen voor kleding, en die der echt mee inzitten dat het nieuwste collectie is. Liefst van al staat het merk er dan ook in't groot en breed op. Heb bijvoorbeeld een energie t-shirt gekocht, effe groen met paar bruine accenten aan kraag en mouwen. Minuscuul tekentje links bovenaan op de schouder. Winkelplrijs in't stad 65 euro, outletprijs in Maasmechelen 29 euro. En daar dan nog eens de 40% solden af. 17,40 betaald. Noem mij gerust een janet, dan zijn de H&M'ers de ware mannen!
En dan nog raakt het me ni moeste mij ne snob noemen. |
|
|
| Zehra |
amai da valt goe mee! zeg, ge moet da nie zo serieus nemen :) twas niet om u aan te vallen ofzo. ik heb gewoon niet echt symphatie voor maasmechelen village.
1. tis een overlast voor mn gemeente. al die hollanders, duitsers, arabieren :D op die smalle straatjes. nooit files gehad en zie nu: tis elke dag 't zelfde... :)
2. een stom topje voor 100 euro bvb: GA TOCH WEG! das wss 't jaarloon van de chinese kinderen die dat topje moeten maken. ja, das dan zogezegd outletprijs. dan nog.
maar goe, ge gaat shoppen waar ge wilt. ge koopt wat ge wilt. veel plezier met de nieuwe kleertjes. maar mij zie je op maasmechelen village toch nie shoppen. :) |
|
|
| Antony |
| sgeen probleem, ieder zijn mening. en ik neem zo'n dingen altijd wel serieus... |
|
|
|
|