|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| [BE]FusioN`-- |
| in de discobar isser trouwens momenteel een actie... 5% korting op alles... tis niet veel maar als ge voor wat geld koopt spaart ge der toch een paar euro's mee uit hé :) |
|
|
| pooley |
mja den discobar
dacht da ze daar allen jump en van die commerciele toestanden hadden? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
boh, kheb daar dieje mark otten, fx zone, acapella, green atlas gevonden
ook right of way ma das ni mijn ding |
|
|
| FredNova |
| Jullie moeten dringend eens bij Sound-Station in Hasselt passeren :happy2: , dat is een dag uitstap waard :toocool: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
alles op zijn tijd :)
Vandaag in extrazone in brussel een plaat met acapella's gekocht (waaronder 'the realm'), vind ik wel een hebbedingetje :)
En dan derna in halle eens een vinylwinkel binnengestapt die ver failliet is... kocht een van die club system gold edition trance toestanden (systematic parts - violin de la nuit, pvd - forbidden fruit, phiphi & greg d - jesus trip), negen euro wel... 'k wou betalen en die mens kon ni eens teruggeven op tien, en ik kon niet passen (had enkel briefjes van vijf) dus mocht ik ze meepakken voor vijf euro... jeuj! :P |
|
|
| Eagle` |
| right of way is niet je ding, maar die forbidden fruit junk wel :conf: |
|
|
| emma |
kunnen jullie enkele adressen geven van goeie vinylshops in antwerpen en eventueel sint-niklaas (maar denk ni dat er hier eenen is!)
heb zelf nog geen TT enzow maar ik wil mij da in de loop van het jaar aanschaffen dus ga al zachtjes aan beginnen met een vinylcollectie'tje aan te maken :D
(zo steun ik ineens de artiesten he ;) ) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
right of way is niet je ding, maar die forbidden fruit junk wel :conf: |
hah, een van de weinige pvd platen die ik goed vind.. :)
right of way is ook mijn ding niet, het nummer zelf dan toch, het album ken ik niet.. |
|
|
| Gladius |
| emma: in Deurne is er een vinylshop, op de herentalsebaan 372-374, onder de game mania. Ze verkopen der ook oude (en een paar nieuwe compilaties) cd's, kheb der nen tijd geleden nog paar singeltjes gekocht. Denk wel dat ze daar van vinyls vrij veel hebben, Yves de Ruyter runt die winkel dacht ik... |
|
|
| pooley |
| Van het moment dak mijn rijbewijs heb toch eens een uitstapje doen denk ik |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by emma
kunnen jullie enkele adressen geven van goeie vinylshops in antwerpen en eventueel sint-niklaas (maar denk ni dat er hier eenen is!)
heb zelf nog geen TT enzow maar ik wil mij da in de loop van het jaar aanschaffen dus ga al zachtjes aan beginnen met een vinylcollectie'tje aan te maken :D
(zo steun ik ineens de artiesten he ;) ) |
bah plaatjes!!! waar heb je dat voor nodig???? :p
btw mijn collectie gaat op 31/01 beginne groeien :) en kheb ook nog gene TT hoor :D |
|
|
| pooley |
I have ze money
nu nog de bestelling plaatsen
675€ +- |
|
|
|
|