|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 103)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Heb effe zitten zoeken naar de link van dat filmpje, maar die is blijkbaar dood. Ben wel op deze leuke reply gebotst die volgens mij vrij realistisch is :)
| quote: |
if you want the industry standard - get the pioneers
if you want alot of fancy features - get the denons
if you want true vinyl feel - get the numark cdx
if you want a toy - get the technics...
Here's a great video comparing the 3
Technics vs Denon vs Pioneer head to head video
Wait till you hear what the techs sounds like.... It really sounds like a toy cd player you would pay $100.00 for. If you plan on doing any scratching at all, stay away from the techs.
One other thing is the top platter of the techs feels like a piece of laminated paper... no durability at all. The guy at Guitar Center tell me it's replaceable!!! For $1200.00 I shouldn't ahve to replace anything on my cd player.
|
|
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik draai al 3 jaar met allerhande Denon spelers, dus voor mij is cd-mixen gelijk aan knopjes duwen, terwijl vinyl-mixen gelijk is aan plaatjes draaien! :)
Daarom heb ik ook geen behoefte aan enorm dure spelers met roterende jogwheels, allemaal verbodig IMO... |
Ik kan nogtans een CDJ800 aanbevelen hoor :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Als je dat filmpje aandachtig bekijkt, zie je dat de Pitch correction van de technics opstaat. Natuurlijk is dat er niet voor gemaakt als je een MOTOR OFF doet. Dat filmje was héél subjectief en toonde absoluut NIKS aan. |
Ik denk dat je beter is opnieuw kijkt... Daar draaide het juist rond. Bij alledrie werd de pitch corection/master tempo aan/uit gezet en vergeleken... |
|
|
| Tiger777 |
| Doe hetzelfde maar eens met de alomgeprezen CDJ1000( = zelfde scratch software als CDJ800's) en dan hoor je OOK een digitaal geluid. Die filmjes toonden dus niks aan. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Gene brol op de CD hoor! Hahaha, grapje.
Ik vrees dat ik weinig inspraak heb bij de platenfirma. Off the record kan ik jou zeggen dat de platenfirma euhm... euhm.. 'bedenkingen' maakt bij het feit dat er maar 12 - 15 nummers zouden op staan. Zij willen er 20 op hebben :(
|
Wat hebben platenfirmas toch in België met er zoveel mogelijk op te persen als het maar kan ook al schiet er op het laatst niets veel overblijft van hetgeen erop staat.
Ja dit is oftopic, maar 20 nummers op een CD werkt voor pop niet voor eletronica imHo...en ik ben heel nederig vandaar de H ^^ |
|
|
| dj Elof |
Thanks for the info about Pioneers!
/off topic: nacht van de Leeuw - best leuk. Ze willen mij alleszins volgend jaar er terug bij. Blijkbaar viel ik goed in de smaak :D
Beetje commerciëler, maar altijd FOR THE PEOPLE! |
|
|
| Tiger777 |
Filmkes vertellen niks. Ge moet dat zelf voelen, beluisteren en beoordelen. Als ik filmkes bekeken had, wou ik spontaan ook de S3000 kopen. Ben hem eens gaan uittesten en ik vond het maar een stuk plastic speelgoed.
Ik zal trouwens dat digitale geluid van de "moter off" met de CDJ800 met master pitch op eens opnemen. |
|
|
| Eagle` |
| Qua battle mixers is een van beste dinge imo HAK-360 serietje van Ecler gecombineerd met een Kaos padje. |
|
|
| djcresto |
die numark ziet er enorm geil uit zeg, lijken me wel aan de grote kant.
over die laatste milc inc, kmoet zeggen ik vind het één van hun betere nummers. Kherinner me nog de dj philip remix van in my eyes en promise, die vond ik echt goed |
|
|
| dj Zevan |
ns n weekje zonder vinyl
maar wel de dvd-box van "In de Gloria" gekocht
dat wordt weer lachen, gieren, brullen
toch n schitterend programma |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
de dvd-box van "In de Gloria" gekocht |