|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
alleen nog maar de 1ste dvd gezien, 1ste 5 afleveringen vh 1ste seizoen
toch al n paar keer kreupel gelegen
echt schitterend |
nothing beats "Hallo Televisie"
bunjijumpende bompa die zen broek volschijt is nog steeds priceless :D
of da kopel met die vrouw en haren onzichtbaren draad, aaarg zijn er zoveel :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
of da kopel met die vrouw en haren onzichtbaren draad, aaarg zijn er zoveel :p |
'den draad e harry'
maar is dat niet peulengaleis?
heb de dvd's hier ook al een tijdje, must have :) |
|
|
| Kaidreas |
raymond kan het nie aan, raymond kan het nie aan. :D
aaaaaaah zalig |
|
|
| Jasperovitsj |
De wooooouuuuudloper!! :haha: :haha: :haha:
@Fred: Neeje, het Peulengeleis is met de Jos Bosmans show, Yvonne & Yvette, Koken met Jezus, Clement Peerens, P'tric en J'han enzo! ;) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by TOR
damn, ik zal echt wel moeten verhuizen...
zoek ik naast Ben Lost ook nog Anjunabeats vol. 2
|
Die Ajunabeats 2 (Above & Beyond) .. ging ik ook nog bestellen (zaterdag denk ik) .. moet ik daar 2 exemplaren bestellen??, das bij zo één nog overgebleven zeldzame onafhankelijk cd-winkel.
ben er goeie klant, krijg er korting. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Die Ajunabeats 2 (Above & Beyond) .. ging ik ook nog bestellen (zaterdag denk ik) .. moet ik daar 2 exemplaren bestellen??, das bij zo één nog overgebleven zeldzame onafhankelijk cd-winkel.
ben er goeie klant, krijg er korting. |
dat is een zeer verleidelijk aanbod. :) |
|
|
| dj Zevan |
de beste 2 voor mij voort moment zijn toch die ex inbreker die ze inhuren voor thuis veiligheidstips te komen geven, elke keer bij die ouwe (fokketyn) zn hoofd "en BANG BANG!! en doëd he! doëd!"
en de show boomerang, da praatprogramma over medische blunders, die met zn piepstemmeke, dat de presentator de slappe lach krijg
prachtig gewoon |
|
|
| Jasperovitsj |
de beste 2 voor mij voort moment zijn toch die ex inbreker die ze inhuren voor thuis veiligheidstips te komen geven, elke keer bij die ouwe (fokketyn) zn hoofd "en BANG BANG!! en doëd he! doëd!"
|
Jaaaah, Guyke Callens!! :haha:
En "Hebbes" is ook één van de beste sketches!
"Ik ben ni zot, ik ben ni zoooot!!!"
EDIT: Spijtig dat ik les heb morgenvroeg, anders hield ik vannacht een In De Gloria marathon! :( |
|
|
| dj Zevan |
da is echt zoiets wa ge met n paar man samen moet zien
altijd tranen in de ogen van het lachen |
|
|
| Jasperovitsj |
^ True that! :D
Deed ik vroeger altijd met een paar maten: video's en DVD's van In de gloria, Blackadder, Monthy Python en het Peulengaleis, een gezonde dosis alcohol en dan maar lachen gieren brullen! En daarna nog een zat spelletje Trivial Pursuit ofzo, best male bonding you can have! :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
@Fred: Neeje, het Peulengeleis is met de Jos Bosmans show, Yvonne & Yvette, Koken met Jezus, Clement Peerens, P'tric en J'han enzo! ;) |
inderdaad PG: Wa es da na me a, J'han
ok, pc uit en dvdkes IDG op om te zien wie de papa is van Wendy van Wanten hare kleine :toothless
voor zij die de dvds nog ni hebben: http://www.woestijnvis.be/files/sounds-idg.html
en geniet maar mee :D |
|
|
| Tiger777 |
en de show boomerang, da praatprogramma over medische blunders, die met zn piepstemmeke, dat de presentator de slappe lach krijg
prachtig gewoon |
dat vond ik gewoon de beste. Lig gegarandeerd toe van't lachen als ik die zie :clown: |
|
|
|
|