|
Ik ging naar de winkel en kocht ... (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| Infinite Euphoria - mixed by Ferry Corsten :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
CD
Genetic Selection: Orbital Ground Attack (Ant-Zen, beste industrial label dat er is o/)
Voor degeen die niet vies zijn van Techno met een scheut Industrial is dit zeker een aanrader. Dansvloer verantwoorde Industrial op en top!!!
Eerie-Emotional Music: A Prophecy Productions Label Compilation (Prophecy)
DVD
Miyazaki's Spirited Away (een Anime-film die eindelijk eens een oscar krijgt en verdiend!!!)
Boek
Ian Watson "The Inquisition War" (Games Workshop), Trilogie gebaseerd op het Warhammer 40K Universum |
|
|
| JediD4M |
Zo eindelijk uit =
*Trancemaster 4003 (43)

Was eerst gepland voor 23 augustus maar is dus uiteindelijk op 13 september in de winkels verschenen, wel even naar vragen als je hem in de winkels niet meteen vind, want omdat de vorige editie wat tegenviel qua verkoopcijfers (volgens de normen van deze tijden) doen bepaalde platenboeren hem alleen binnen op bestelling.
*Illusion Live Selected & Mixed By Cor Fijneman
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Boek
Ian Watson "The Inquisition War" (Games Workshop), Trilogie gebaseerd op het Warhammer 40K Universum |
ow games workshop fan?
anyways hun verhalen zijn wel altijd de max, hun comics ook wel... check out black library.
een verhaal sprong er toch wel uit.. iets van de blood angels tging over de red thirst... iemand dat hier niets van afweet staat nu ff raar te kijken. |
|
|
| Myst3ria |
Vandaag weer ff naar Soundstation geweest:
EBTG - Five Fathoms (White X)
Sandy Rivera - Dreams/Through (Feel The Rhythm)
Myth - Millionfold (Remark Records)
Sono - Want Control (White)
Dave Seaman - My Own Worst Enemy (Audio Therapy)
Silver Planet 50th Release Disc 1:
*Chris Salt - Dub Sonar (Luke Chable Rmx)
*Main Element - Delta Of Venus (Chris Salt Rmx)
;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
iemand dat hier niets van afweet staat nu ff raar te kijken. |
Mijn broer is stekezot van alles wat met Games Workshop te maken heeft :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Mijn broer is stekezot van alles wat met Games Workshop te maken heeft :) |
ik WAS stekezot.
ik was wel best goed die dingen, nog een paar prijzen meegewonnen :D stoef stoef
anyways, het kost veel geld, spijtig dat ik nie eerder platen ben beginnen kopen :D |
|
|
| Dark Apostle |
ow games workshop fan?
anyways hun verhalen zijn wel altijd de max, hun comics ook wel... check out black library.
een verhaal sprong er toch wel uit.. iets van de blood angels tging over de red thirst... iemand dat hier niets van afweet staat nu ff raar te kijken. |
Ik vind het hele 40k universum wel leuk, het spel op zich zegt met niets, maar de manier waarop de achtergrond is uitgewerkt van dat spel is gewoon zalig. Een maat van mij kocht vroeger elke uitgave van White Dwarf en ik las altijd de Index Astartes...en idd de Blood Angels zijn de meest geschifte Marines van The Empire, door een foutje in hun genetica hebben ze bloed van anderen nodig (hence the red thirst)
Mijn favorieten zijn echt de Noise Troopers die strijden in de naam van Slaneesh, Glory to Slaneesh and death to the Emperor!!! :D
EDIT: Ik nog wel Warhammer Quest gespeeld een tijd...zo geek, zo zalig en vrij verslavend |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Een maat van mij kocht vroeger elke uitgave van White Dwarf |
Die komt al een paar jaar elke maand door onze brievenbus. In het Engels wel, ik weet niet of die hier in het Nederlands is... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Die komt al een paar jaar elke maand door onze brievenbus. In het Engels wel, ik weet niet of die hier in het Nederlands is... |
Hopelijk niet. "In De Grim Darkness Of The Far Future There Is Only War" komt volgens mij niet goed tot zijn recht in het Nederland --> "In De Grimmige Duisternis Van De Verre Toekomst Is Er Alleen Oorlog" allez dat trekt er toch ni op :p |
|
|
| Kaidreas |
ik was vooral bezeten door de gewone warhammer
de dwarfs orks, high elves, dark elves, en choas en stuff.
de marines waren ook wel show, maar ik had het eerder voor bruut geweld met zwaarden :D
ik heb hier nog veel van die white dwarfs, kheb ze allemaal bijgehouden, de verhalen waren natuurlijk altijd wel ferm, gewoon daar zo'n hele geschiedenis gebouwd. kben dus ook een lotr fan.. maar wel van de boeken, de films waren overrated... IMO :D
ik was vroeger nen echte nerd. tot ik in den bouw ging... toen... toen, werd ik MAN :o :rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
ik was vroeger nen echte nerd. tot ik in den bouw ging... toen... toen, werd ik MAN :o :rolleyes: |
omg een trut met een schup
:toothless :p ;) |
|
|
|
|