|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
:tongue3 |
|
|
| Flippe |
| Alle nieuwe mensen: Welkomen!:D |
|
|
| Massive84 |
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,
Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..
Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting :)
tja verder weet ik het niet :P |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Massive84
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,
Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..
Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting :)
tja verder weet ik het niet :P |
welkom
ik hou ook van muiek en de rest ook dus je zit hier goed :D
:p |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
welkom
ik hou ook van muiek en de rest ook dus je zit hier goed :D
:p |
haha sorry ben bezig met me nunmmer, en heb geen dual monitor, moet steeds muis, click, type, click, click ,click !!!
muziek, ja ja ik kan het nog wel :) |
|
|
| robin |
| quote: | | en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt.. |
a een lot genoot :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Massive84
Nou ik zie pas dat TA een Nederlandse Sectie heeft,
Ik ben net verhuised van weesp naar ALmere en ik zou graag het volgende kwijt willen over almere..het zuigt..
Nou, ik hou van muiek die goed in me oren klinkt, maar meestal ligt het toch in de Trance richting :)
tja verder weet ik het niet :P |
nog een Massive?:haha: :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
nog een Massive?:haha: :happy2: |
Hopen dat i eniet net zo vervelend is als Massive the TA rebel :D |
|
|
| DJ_Massive |
ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje :p
hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn :toocool: :rolleyes: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ik ben helemaal niet vervelend! nou ja klein beetje :p
hey Massive84 welkom, aan je naam te zien zal je wel een toffe gast zijn :toocool: :rolleyes: |
haha dat is zeker zo :D
maar bedankt voor die warme welkom mensen, and over me naam, het is gewoon dat ik massive al 2 jaar als MSN CS etc. allias gebruik..het komt door een nummer van Ralphie B die Massive heet :) |
|
|
| robin |
| ben jij die gozer uit muziekwijk ofniet? |
|
|
| Massive84 |
| nee, man ik ben net verhuised in zo stomme nieuw bouw , heet eilanden buurt.. |
|
|
|
|