|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by djxtension
Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks
|
Nog een Tim, welkom ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nog een Tim, welkom ;) |
Zijn er nu al 4. Volgens mij zijn wij kwa namen in de meerderheid :)
Jasper komt ook vlakbij :p |
|
|
| Glaniskanis |
| Jasper is toch beter!! |
|
|
| djxtension |
Tim is een van de populairdere namen voor jongens, dus 't is niet verwonderlijk dat er zoveel zijn. Ik ken in mijn omgeving sowieso al een stuk of 6 andere mensen die Tim heten.
Ach ja, je leert er mee leven.... ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jasper is toch beter!! |
!erg eens
maar wij zijn de enige 2 toch? |
|
|
| websley |
Zo ken ik ook nog 3 a 4 andere Wesley's in mijn buurt, maar TrancEaddicts die zo heten? Ho maar!
(ten minste, dat denk ik:nervous: ) |
|
|
| Saithn |
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard :p. Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Jappio
!erg eens
maar wij zijn de enige 2 toch? |
Phortje post wel niet zo vaak maar dat is ook een Jasper :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jappio
!erg eens
maar wij zijn de enige 2 toch? |
Ik ben geen NL-Ta, maar toch ;) :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Saithn
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard :p. Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
Welkom! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Saithn
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard :p. Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
Welkom :) Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? :)
En hebben wij elkaar niet al een keer gesproken op een Everybody of Exposure dacht ik? Kan het mishebben... ben nooit zo goed in het onthouden van namen etc. Kunnen meer mensen hier beamen ;) |
|
|
|
|