|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| websley |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ennehh... pics or stfu. :p |
That's the spirit! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Wokkels
Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor ;)
Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen :) Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan :p). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel!
Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo. :D
Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil. :) |
Nogmaals: welkom broertje ;) . |
|
|
| Wokkels |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Nogmaals: welkom broertje ;) . |
:D Hee 't was nice je zo kort na de opmerking van ei gezien te hebben, week tenminste waar het over gaat :)
En tnx, volgende keer wel op de foto he? :cool: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Esrem
Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben:tongue3 |
Ik ben een van de andere weinigen...... Hmmm...ik geloof dat Esrem en ik echt de enigen zijn die hier regelmatig posten....:eek:
We hebben meer vrouwen nodig :whip: |
|
|
| Chicane |
| Donna is nog hardcore en Eye-Riz / Proxy voormalig hardcore :( |
|
|
| magrec |
| Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders. |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by nwopper
We hebben meer vrouwen nodig :whip: |
Inderdaad maar hoe komen we eraan?? |
|
|
| HBtje |
| wervingsactie bij de plaatselijke pabo ? |
|
|
| _Supreme |
aaah, fok forum invasie ;)
meisjes houden meer van die hardere :( |
|
|
| HBtje |
| van die enge reefteefjes he spare ;) zagen dr nog 1tje lopen op den haag centraal zaterdagochtend vroeg... brrrrr :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders. |
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. :conf: :( |
|
|
|
|