|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Esrem
[IMG]C:\Documents and Settings\xp\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Ik\17-09-2004 067.JPG[/IMG] |
Bedoel je deze:
 |
|
|
| Esrem |
He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor.
Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer.
Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje:D Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...
Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens. |
|
|
| Freezel |
| Welkom :) Ik zag je nog wel lopen, maar wist niet dat je van TA was ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Esrem
He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor.
Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer.
Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje:D Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...
Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens. |
Welkom hier! :) Meer vrouwen op dit van hormonen-uitpuilende forum is altijd goed. Hou de jongetjes hier een beetje in toom, dat hebben ze nodig ;) Have fun hier, en laat je niet afschrikken door alle rare mensen hier :crazy:
Maar ik vragen wat je studeert in Amsterdam? |
|
|
| Esrem |
Ik studeer biomedische wetenschappen aan de VU, is de onderzoekskant van geneeskunde.
Maar als iemand me kan helpen met die plaatjes overal, graag:) Ik ben echt te moe nu om verder te proberen. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik studeer biomedische wetenschappen aan de VU, is de onderzoekskant van geneeskunde.
Maar als iemand me kan helpen met die plaatjes overal, graag:) Ik ben echt te moe nu om verder te proberen. |
Je moet ze op webspace neerzetten, daarna kan je linken door de volgende code te gebruiken:
[.IMG]http://webadres[./IMG]
Let erop dat bij webadres ook de eventuele map genoemd moet worden en de naam van de foto ;)
bijv: http://www.test.nl/test/1.jpg
De puntjes moeten weg ;) Als je webruimte nodig hebt, roep maar ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Welkom hier! :) Meer vrouwen op dit van hormonen-uitpuilende forum is altijd goed. Hou de jongetjes hier een beetje in toom, dat hebben ze nodig ;) Have fun hier, en laat je niet afschrikken door alle rare mensen hier :crazy:
|
Ik ga helemaal mee met Snug, te weinig vrouwen zijn hier dus welkom welkom, veel post/lees plezier hiero. |
|
|
| Magicbas |
Hmm, nog meer TA's uit A'veen ;)
Woon je bij Uilenstede? in dat geval is het wel lekker dichtbij VU ;)
Ik ga als alles goed gaat volgend jaar Criminologie studeren aan de VU...lekker boeien :P
Grtz!
PS, Cosmic, ik had al gereageerd in de thread over hercules ;)
Als je meer wilt weten, kan je altijd ff een PM sturen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Ik ga als alles goed gaat volgend jaar Criminologie studeren aan de VU...lekker boeien :P
|
Criminologie is ZEKER wel boeien! Maybe wil ik dat als avondstudie gaan doen, mits dat kan!
Vertel, hoe kom je bij criminologie terecht? Ik heb veiligheidsstudies (onderdeel van Bestuurskunde) gedaan. |
|
|
| Glaniskanis |
Hey Es... niet teveel van Snuggle aantrekken he hijs een beetje een relnicht
Dwz dattie zich 1. nichterig gedraagt en 2. er rellerig uitziet... of was het nou omgekeerd :p
Nee maar... ik las net je post in de DJ Talk thread over platenzaken... hoorde van Fransie dat je wilde gaan draaien... kan ik alleen maar anamoedigen... maar platenzaken vind je dus in de thread voor buitenlanders daar staan ze allemaal in Adam op een rijtje
Zo uit mn hoofd de Outland, Midtown en Rhythm Import zijn veelal bekend (Respectievelijk Zeedijk en Nieuwedijk volgens mij)
Je kan me altijd op msn ff aanschieten dat weet je :)
Leuke foto btw... wat deed Jolijn daar, dies veel te jong!! :D hahah |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hey Es... niet teveel van Snuggle aantrekken he hijs een beetje een relnicht
Dwz dattie zich 1. nichterig gedraagt en 2. er rellerig uitziet... of was het nou omgekeerd :p
|
whahahahahahahaahahaha :p  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hey Es... niet teveel van Snuggle aantrekken he hijs een beetje een relnicht
Dwz dattie zich 1. nichterig gedraagt en 2. er rellerig uitziet... of was het nou omgekeerd :p
|
Hahahaha Glanis, go screw yourself :) Het is rellerig gedragen en nichterig eruitzien! :D Als iemand gewoon 'normaal' is tegen nieuwe mensen ben ik het wel. Ik ben in ieder geval niet zo'n ontzettende suckup, zoals de emesten hier als ze voor het eerst een vrouw ziet.
Zo mooi hoe mensen veranderen door een beetje vrouwelijke invloed. Het lijkt wel op die reclame van Hertog ijs. Ik zie jou nou ook al voor de spiegel staan GLanis je haartjes te kammen en aan wat gewichten zitten te leuren :p |
|
|
|
|