|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Welkom hier!
Waar kom je vandaan, hoe oud ben je, favo dj's etc etc? |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Draaibar sucks, blauwe engel rulez! :p |
Pfff :rolleyes: :rolleyes:
De blauwe engel heeft al tijden 2(!) draaibarren :nervous: :clown: |
|
|
| Chicane |
| Gefeliciteerd met je eerste +2 DJLunatic :D ow en een welkom uiteraard :) |
|
|
| DJLunatic |
Thx!
Ik ben 19, kom uit Limburg, Heerlen om precies te zijn. Favo DJ's Marco V, Tiësto :p Blank&Jones, Johan Gielen en Cosmic Gate. Hardstyle DJ's is het meer Luna, Isaac, Dana, etc.
:D |
|
|
| nwopper |
Hallo
Een week geleden was ik nieuw, nu ben ik al wat ouder.... Zie dat ik al Senior ben geworden....geez...ik moet toch echt hobby's gaan zoeken...
Nou ja, ehhh, ik ben nu zo onderhand alweer 23, ben een zeer slechte beatmatcher, maak strips, studeer animatie, ga vaak naar feesten toe (maar dat doet iedereen hier, dus zo bijzonder is dat niet) en luister veel hardtrance en UK-hardhouse.
DuMonde is mijn favoriete artiest/dj-duo/producer(s) omdat ze echt gewoon helemaal steengoed zijn.
Daarna komen: Cosmic Gate, Kai Tracid, Uberdruck, Yoji Biomehanika, Organ Donors, K90, Tom Harding, Ernesto vs, Bastian, M.I.K.E./Push, Dave 202, Alphazone, Scot Project/Arome, Derb, SHOKK/Flutlicht, Matt Darey, Lange, Marco Antolini DJ, Max B. Grant, Max Savietto, Nu-NRG, Airbase, Accuface, Ralph Fridge/Vectrex/Komakino en Marc la Cruz.
Heb zeer veel waardering voor artiesten als: LikWit en Way Out West!
Heb geen waardering voor artiesten als: Special D. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by nwopper
DuMonde is mijn favoriete artiest/dj-duo/producer(s) omdat ze echt gewoon helemaal steengoed zijn.
Daarna komen: Cosmic Gate, Kai Tracid, Uberdruck, Yoji Biomehanika, Organ Donors, K90, Tom Harding, Ernesto vs, Bastian, M.I.K.E./Push, Dave 202, Alphazone, Scot Project/Arome, Derb, SHOKK/Flutlicht, Matt Darey, Lange, Marco Antolini DJ, Max B. Grant, Max Savietto, Nu-NRG, Airbase, Accuface, Ralph Fridge/Vectrex/Komakino en Marc la Cruz.
|
Kijk, een man met smaak!:D (je vergeet alleen nog Hennes&Cold)
Welkom |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Kijk, een man met smaak!:D (je vergeet alleen nog Hennes&Cold)
Welkom |
Bedankt voor het hartelijke welkom!
Maar......dat vergat ik te zeggen......ik ben een vrouwtje...;)
Maar wel een met een buitengewoon goede smaak, inderdaad!
:tongue2 |
|
|
| TranceFool |
| Welkom hierzo nwopper en DJLunatic! :) |
|
|
| Markusschulz.nu |
Hoi allemaal,
Ik heb hier ook nieuw, in het Nederlandse gedeelte dan ;)Ben hier al een tijdje actief maar nog niet in dit gedeelte.
Even voorstellen dan maar:
Ik ben 23 en woon in Zuid-Holland en heb in het echte leven een full-time job. Naast mijn werk heb ik sinds een maand mijn eigen site, zie mijn username en sig voor de link. Ik hoef jullie dus ook niet meer te vertellen wie ik het meest waardeer in de trancescene. Naast de site ben ik regelmatig te vinden op de kleinere feesten en clubs met als uitschieter de Armada Nights. Mixen doe ik wel maar helaas niet met vinyl, is ook niet iets wat ik echt wil, mixen met Traktor is al leuk zat voor mij.
Naast Markus Schulz kan ik ook de sound van Benz & MD, Probspot, Max Graham, Sasha, Way Out West, Envio, en Armin erg waarderen. Ook Ozgur Can, Likwit, Nikola Gala en Kosmas Epsillon moet ik niet vergeten.
Muziek die ik echt niet kan waarderen is natuurlijk de commerciele , namen zijn overbodig, en ook het stevigere werk is niet aan mij besteed. Ik houd het lekker op progressive of progtrance. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by nwopper
Bedankt voor het hartelijke welkom!
Maar......dat vergat ik te zeggen......ik ben een vrouwtje...;)
Maar wel een met een buitengewoon goede smaak, inderdaad!
:tongue2 |
OMFG pics or..
wacht.. wacht.. nee dit is niet de COR, sorry :D
welkom anyway :D |
|
|
| magrec |
Wat een nieuwkomers in 1x :)
Nou euh veel plezier en laat je niet gek maken door snuggle :p (dat kan ik nu zeggen want hij is toch op vakantie ;)) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by nwopper
(maar dat doet iedereen hier, dus zo bijzonder is dat niet) en luister veel hardtrance en UK-hardhouse.
Daarna komen: Yoji Biomehanika, Organ Donors, K90, Tom Harding, |
hey hey optimus zie hier!! weer een UKHH fan erbij!! dat worden er dan 4 in totaal hier!
Persoonlijk houd ik heel erg van ukhh deuntjes: favorieten zijn bij mij: lisa lashes, lab 4, tom harding ofcourse, ed real, bk en dutch legend JP
maar anyway: welcome en post maar goed raak! |
|
|
|
|