|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
:cool: |
Welkom hiero :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
:cool: |
Mogguh. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Tony Longbone
Hoi allemaal,
Even voorstellen...... Mijn naam is Peter aka Tony Longbone.
Ben een old-school DJ die af en toe nog wat doet op jaren 70/80 feesten. Daarnaast doe ik sinds kort een dance radioprogramma bij onze lokale. Vooral de dance, garage en trance hebben mijn voorkeur.
Als je nog meer wilt weten, geef me maar een brul.
:cool: |
brul :D |
|
|
| DJ_Massive |
ik ben Massive en ik doe woody woodpecker na:
eheheeeeeheheheeeeh |
|
|
| Chicane |
Ja en ik ben kansloos en ik doe Mark na:
o_O (oftewel: :eyespop: )
:D :p :rolleyes: :cool: :haha: |
|
|
| DJ_Massive |
| i thank you _O_ :rolleyes: :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
o_O |
ik dacht altijd dat het een grote en een kleine tiet was:p:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik dacht altijd dat het een grote en een kleine tiet was:p:D |
dr zit toch geen horizontale streep tussen 2 tieten man! :p :D |
|
|
| Optimus |
| het kan toch een bh zijn? |
|
|
| DJ_Massive |
| ja nieuw model uit hong kong zeker :) |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| Jappio |
lol fijn dat jullie nog altijd weten hoe je een zinvolle thread zinloos kan maken!
(dit wil overigens niet zeggen dat ik geen liefhebber ben van o_O ;):eyespop: ) |
|
|
|
|