|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
een vriendelijk WELKOM van een mede-newbie :) moet zelf nog me plaatsje vinden tussen alle grote jongens (en nu ook dames ) hier, en moet toch ook is buiten die verdomde nlta chill thead komen:whip:
:p |
|
|
| New Wave |
Probeert Glanis weer stoer te doen omdat er een nieuwe vrouw op het forum is?
Esher, welkom en succes met het slap ouwehoeren. |
|
|
| Esrem |
Jongens, zonder Glanis was ik hier nooit geweest...
(Jas, hier moet je niet te veel door buiten je schoenen gaan lopen he:) en Jolijn was mee aangezien Frans weer eens geen geld had en ik die jongen ook eens met rust moet laten:rolleyes: ) |
|
|
| MaGiK54 |
| De dames hebben de smaak wel te pakken hiero op TA zowel nwopper als Esrem posten aardig door :) |
|
|
| Chicane |
OMFG!!1one Thar r n0 gurlz on teh intarnet!
lolol.. buttseckz?
enz..
:D
welkom ook! Effe offtopic: Glannie, godse gast moet je nog dat kaartje TiC hebben btw? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Esrem
Jongens, zonder Glanis was ik hier nooit geweest...
(Jas, hier moet je niet te veel door buiten je schoenen gaan lopen he:) en Jolijn was mee aangezien Frans weer eens geen geld had en ik die jongen ook eens met rust moet laten:rolleyes: ) |
Ah, ik las dat je wilde draaien?
Ik heb nog 2 draaitafels staan.
1 jaar gebruikt en zijn prima in orde.
Zijn wel belt drives maar goed om mee te beginnen.
En Bram ga nou niet lopen zeuren dat ze niet goed zijn want dat zijn ze wel.
Esrem, U roept maar. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De dames hebben de smaak wel te pakken hiero op TA zowel nwopper als Esrem posten aardig door :) |
Nwopper een DAME??? LoL, dat zou je ook niet zeggen :D Maar dan nog: dame of geen dame, ik reageer er in ieder geval niet anders door. Maar 80 andere lui nu ze dit weten wel, wedden? :)
Hahahaha New_wave ga je nu aan iemand anders proberen die meuk te slijten? :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zie jou nou ook al voor de spiegel staan GLanis je haartjes te kammen en aan wat gewichten zitten te leuren :p |
Da's niks nieuws toch? :D
| quote: | Originally posted by Esrem
Jongens, zonder Glanis was ik hier nooit geweest... |
Ah, daar komt de aap uit de mouw :p
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nwopper een DAME??? LoL, dat zou je ook niet zeggen :D |
De oplettende kijker had dat al lang door hoor :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
De oplettende kijker had dat al lang door hoor :p |
Ik ben niet zo oplettend:D
Ach ja, vrouw of geen vrouw, ik sta achter mijn woorden, dus dat maakt niets uit.
Aardig wat vrouwen hier dan de laatste tijd: (al postend of niet) Eye-Riz, Donna, Miss Proxihuismusje, Sabina, Nwopper, Esrem, GLaniskanis, New_Wave. Allemaal vrouwen! :D ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
GLaniskanis, New_Wave. Allemaal vrouwen! :D ;) |
Bram, volgende keer mag je aan me borsten ruiken hoor. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bram, volgende keer mag je aan me borsten ruiken hoor. |
haha hoe gaat het met de fitness? 6 dagen in de week nu?? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
haha hoe gaat het met de fitness? 6 dagen in de week nu?? |
Ben d elaatste tijd niet meer geweest. eigenlijk ben ik deze maan dnog maar 1 keer geweest :D Eigenlijk best slecht want ik was goe dop weg naar een sixpack.....vanaf eerst edag dat ik de griep kreeg en nu ben ik 6 kilo aangekomen :D Moet weer effe gaan dnek ik :p |
|
|
|
|