|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
"ik heb er de kracht niet meer voor"
Wordt tijd dat we dat stokje doorgeven :p |
Een goede rel is hier al een tijdje niet meer geweest, het is hier gewoon te saai. Waar is die Zzandirt als je hem nodig hebt? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Een goede rel is hier al een tijdje niet meer geweest, het is hier gewoon te saai. Waar is die Zzandirt als je hem nodig hebt? |
Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar... :disbelief |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tssssk, idd ! Durt heeft zijn handen vol blijkbaar... :disbelief |
LoL, humor zit hem in de herhaling ;)
Zeg, heb JIJ je handen nooit vol? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, humor zit hem in de herhaling ;)
Zeg, heb JIJ je handen nooit vol? |
Zekers :tongue2 |
|
|
|
|