|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HBtje
LOL die Bram komt altijd grappig uit de hoek :gsmile: |
ja je meent het, ik lag ook al krom van het lache:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja je meent het, ik lag ook al krom van het lache:) |
Hou je mond man met je semi-uitdagende praatjes, zoals ook op IRC. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Wilkommen HB. Als je maar niet begint over K.....:whip: :D |
|
|
| HBtje |
Yo thx allemaal, Bram ook, hij meent het niet zo.... :P
Heb er zin an :happy2: |
|
|
| Chicane |
| There goes the neigbourhood :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hou je mond man met je semi-uitdagende praatjes, zoals ook op IRC. |
semi-wat?, tis toch zo:D de spiegel liegt nooit, hehehe:)
onee sorry, 't spijt me, gangster's 4 life snug (Y) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
semi-wat?, tis toch zo:D de spiegel liegt nooit, hehehe:)
onee sorry, 't spijt me, gangster's 4 life snug (Y) |
ga jij es ff snel je graafmachine uit de zandbak halen...het wordt donker! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ga jij es ff snel je graafmachine uit de zandbak halen...het wordt donker! |
ik had em net over de schutting gegooit bij de buren.:) dingen vervelen weetje, maar snuggle verveelt nooit:D
naja tis wel weer welletjes zo:) |
|
|
| Switch |
| jaa!!! en maak zo'n mooi kasteel met van die ronde torentjes op de hoeken, zo eentje waar je erg trots op bent. dan spring ik effe in de zee en maak ik een vloedgolf die je kasteeltje in de diepte sleurt :D |
|
|
| HBtje |
| Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread |
|
|
| Afghang |
Ehrmmm... OMG, it's the pr0n king...
Welkom hierzo broed0r..!
:stongue:
Greetz,
AnSaNd/Afghang |
|
|
|
|