|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Feeb
Nah, zal me ook maar ff voorstellen :D
Ik ben Fabian ben bijna 25 jaar en woon in Limburg. Ik heb geloof ik al eens een paar members ontmoet op feestjes :).
Normaal gesproken hang ik op een ander forum rond, ben benieuwd of het hier ook zo gezellig is.
Favoriete dj's: Armin, Tiësto en PvD. |
hoiiii!! jou ken ik ;)
welkom :D |
|
|
| Feeb |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Feeb, was jij vorig weekend bij Armin? Want toen heb ik tegen wel 40 mensen iets over TA gezegd...misschien dat je er daardoor van hoorde...
Vast niet, maar zou kunnen:) |
Ik was er wel, maar dit is oa gekomen door t meisje dat 1 post beneden je staat ;) |
|
|
| Dj_Platypus |
Mezelf ook maar ff voorstellen hier...
Joost van der Vleuten, kwam via via hier terrecht, mede ook omdat er over een track van mij hier gesproken werd. :D :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj_Platypus
Mezelf ook maar ff voorstellen hier...
Joost van der Vleuten, kwam via via hier terrecht, mede ook omdat er over een track van mij hier gesproken werd. :D :D |
Is dat zo? Nog nooit van je gehoord... :)
Maar welkom!:D |
|
|
| Dj_Platypus |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Is dat zo? Nog nooit van je gehoord... :)
Maar welkom!:D | Latigidi - Latigidi (Harry Nate Remix) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj_Platypus
Latigidi - Latigidi (Harry Nate Remix) |
Nu nog steeds niet hoor... :D
Maar never mind! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Nu nog steeds niet hoor... :D
Maar never mind! |
Schaam je pik! :haha: Latigidi is een master tune! :cool: |
|
|
| Xaero |
Hello iedereen,
Ben John, woonachtig in Alphen aan den Rijn. Draai zelf trance. Meer info is te vinden op mijn site www.dj-xaero.nl en via de PM!
Greets
John |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Xaero
Hello iedereen,
Ben John, woonachtig in Alphen aan den Rijn. Draai zelf trance. Meer info is te vinden op mijn site www.dj-xaero.nl en via de PM!
Greets
John |
welkom:gsmile: |
|
|
| Xaero |
| quote: | Originally posted by snitz
welkom:gsmile: |
Dank dank :cool: :) :gsmile: :happy2: |
|
|
| Muppy |
Hallo allemaal!
Ik ben Maarten, 18 jaar en woon in Papendrecht. Ik ben een grote liefhebber van trance, en bezoek ook aardig wat feestjes. Verder studeer ik in het dagelijks leven, en wil uiteindelijk Leraar Aardrijkskunde worden.
Heb je vragen...brand maar los! |
|
|
| Chicane |
Ha, nog eentje van de overkant van het water :p Een ertepeller nog wel :D
Welkom :) |
|
|
|
|