|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by jp
Hello :happy2: |
Miek die ken jij al, die was mee op Awakenings met NYE :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Phortje
Miek die ken jij al, die was mee op Awakenings met NYE :p |
Cool :toocool: (niet dat ik nog iets van die nacht kan herinneren :D) |
|
|
| Miek |
| quote: | Originally posted by Phortje
Miek die ken jij al, die was mee op Awakenings met NYE :p |
weet je hoe lang dat geleden is :p
ik zou het ook niet meer weten :o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Miek
weet je hoe lang dat geleden is :p
ik zou het ook niet meer weten :o |
Zo'n triangeljosti van 1m90 lang die de hele tijd met zijn camera achter je aan rent... :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zo'n triangeljosti van 1m90 lang die de hele tijd met zijn camera achter je aan rent... :p |
hahahaha...het is wel zo:D |
|
|
| Unique2701 |
Ik zit hier alweer een tijdje maar heb me nooit voorgesteld eigelijk, dus bij deze dan maar :tongue3
Ik ben Jamey, ben een chinees meiske uit Amsterdam, 20 jaartjes jong.. Student bedrijfseconomie aan de HvA (ja lekker saai :o ) I seriously dig trance, maar house kan ook wel es leuk zijn ;) Ik vind 't voorstellen zo wel weer mooi geweest.... |
|
|
| Unique2701 |
| niet helemaal eerlijk dat nieuwe mensen geeeen idee hebben wie die mensen zijn die hier al eeuwen geregistreerd zijn :confused: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
niet helemaal eerlijk dat nieuwe mensen geeeen idee hebben wie die mensen zijn die hier al eeuwen geregistreerd zijn :confused: |
Dan moet je even deze hele thread doorlezen. Het begon pas in 2002 dus zo veel is het niet :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Unique2701
nieuwe mensen geeeen idee hebben wie die mensen zijn die hier al eeuwen geregistreerd zijn :confused: |
Das maar goed ook dat ze dat niet weten ;) |
|
|
|
|